اعزام دانشجو , اخذ پذیرش تحصیل , تحصیل در خارج , مهاجرت تحصیلی
اتحاد دانشگاه ها و صنعت در دانمارک برای مقابله با تصمیم دولت
سپتامبر 18, 2018
مرکز آموزش عالی
پیشرفت محسوس در کاهش زمان فارغ التحصیلی دانشجویان در آلمان
سپتامبر 22, 2018

طبق گزارش EfficientIP’s 2018 Global DNS Threat

آموزش عالی یکی از بدترین حوزه های کسب و کار در زمینه مدیریت و کنترل تهدیدهای سایبری می باشد. تقریبا سه چهارم شرکت کنندگان تحقیق، حداقل ۲ روز را صرف ایجاد و اعمال یک راهکار پس از شناسایی حمله می کنند.

به علاوه، هزینه تهدیدهای مبتنی بر DNS در حوزه آموزش با صعودی ۶۸ درصدی به مبلغ ۶۹۰ هزار دلار در سال ۲۰۱۷ رسیده است. این نتایج نشان می دهند که هیچ حوزه ای – به ویژه آموزش عالی- امن نیست.
به ویژه، با فعالسازی مجدد دستگاه های مبتنی بر IP در دانشگاه ها، رخنه های امنیتی بالقوه بسیاری ظهور کرده است. دانشگاه ها اغلب به خاموش کردن دستگاه ها برای حفاظت از شبکه متوسل می شوند، اما این کار پاسخ ضعیفی است که به اتلاف زمان و هزینه انجامیده است.
پردیس های دانشگاهی هر چیزی از لپ تاپ تا گوشی های هوشمند را در خود جای می دهند که آنها را به چالشی برای دپارتمان فناوری اطلاعات از چشم انداز امنیتی تبدیل کرده است.لذا به نظر کارشناسان، توانایی تشخیص و بررسی سریع تهدیدها، و همچنین متصل کردن تمام کنترلهای دسترسی به یک سیستم مدیریت مرکزی برای یک شبکه دانشگاهی الزامی می باشد.


نگارنده: سمانه سیدی

طبق گزارش EfficientIP’s 2018 Global DNS Threat ، آموزش عالی یکی از بدترین حوزه های کسب و کار در زمینه مدیریت و کنترل تهدیدهای سایبری می باشد. تقریبا سه چهارم شرکت کنندگان تحقیق، حداقل ۲ روز را صرف ایجاد و اعمال یک راهکار پس از شناسایی حمله می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *