درباره دانشگاه

دانشگاه داروسازی چین

(China Pharmaceutical University)

نوع دانشگاه:دولتی

سال تاسیس:1936

شهر: نانجینگ

رنکینگ QS: رتبه 954

 

درباره دانشگاه:

دانشگاه داروسازی چین (China Pharmaceutical University) در سال 1936 به بهره برداری رسید و اولین دانشگاهی بود که دانشجویانی که برای تحصیل داروسازی اعزام به چین شده اند را طی 4 سال فارغ التحصیل نمود .

دانشگاه داروسازی چین (CPU) اولین دانشکده داروسازی مستقل در چین است و یکی از “211 پروژه” دانشگاههای کلیدی وابسته به وزارت آموزش چین است. CPU اولین موسسه ای است که از طرف وزارت آموزش و پرورش مجاز به پذیرش دانشجوی داروسازی تمام وقت و بازدید از دانش پژوهان خارج از کشور است.

دانشگاه داروسازی چین

این دانشگاه سابقه طولانی تحقیق در داروسازی سنتی چین را دارد ، اولین برنامه های خود را در سال 1955 آغاز می کند ، اولین دانشجویان تحصیلات تکمیلی خود را از اوایل سال 1988 پذیرش می کند و تحقیقات پس از دکترا را در سال 2007 آغاز می کند.

اولین موسسه چینی که دانشجویان داروسازی خارج از کشور را پذیرفته است ، توافق نامه های دو جانبه با بیش از 30 موسسه بین المللی دارد و از سال 2008 برنامه های تحصیلات تکمیلی مشترکی را با دانشگاه کالابریا ، ایتالیا داشته است

رشته های دانشگاه داروسازی چین

علوم اجتماعی

جامعه شناسی

تجارت و اقتصاد

حسابداری و مالی
مدیریت کسب و کار
اقتصاد و اقتصاد سنجی

علوم زیستی

علوم بیولوژیکی
کشاورزی و جنگلداری
علوم فیزیکی

ریاضیات و آمار

فیزیک و نجوم
علوم زمین شناسی ، محیط زیست ، زمین و علوم دریایی
علم شیمی

بالینی  و بهداشت

علوم کامپیوتر

علوم کامپیوتر

فناوری مهندسی

مهندسی عمومی

روانشناسی

روانشناسی

هنر و علوم انسانی

زبانها ، ادبیات و زبانشناسی

همینطور دانشگاه داروسازی چین (China Pharmacetical University) سطح گسترده ای از رشته ها را عرضه مینماید از جمله :

  • علوم پایه
  • پزشکی
  • مهندسی
  • اقتصاد
  • مدیریت
  • هنر و حقوق
بورس تحصیلی دانشگاه داروسازی چین

دانشگاه هر ساله بین 125-170 دانشجو را با  کمک هزینه جذب می کند. بورس تحصیلی برای لیسانس ، فوق لیسانس و دکترا و همچنین دوره های زبان ارائه می شود.

مبادلات دانشگاهی بین المللی

این دانشگاه در مبادلات دانشگاهی بین المللی نیز فعال است. این کشور با بیش از 30 موسسه آموزش عالی در کشورها و مناطق مختلف جهان از جمله ژاپن ، ایالات متحده ، انگلستان ، استرالیا ، ایتالیا و هنگ کنگ توافق نامه تبادل آکادمیک بسته است. علاوه بر این ، روابط علمی با موسسات تحقیقاتی و دانشگاه های بیش از 40 کشور و منطقه را حفظ می کند.

 

شعار این دانشگاه “Quality And Ability”  که به معنای توانایی و کیفیت می باشد.

دانشگاه داروسازی چین (China Pharmacetical University) مفتخر است اولین مرکزی باشد که سه بار متوالی برنده جایزه ملی “نحوه آموزش” شده است.

دانشجویانی که قصد اقامت خوابگاههای دانشجویی چین را دارند با توجه به رشته های انتخابی و مصاحبه ای که با آنها صورت می گیرد کمپ محل اقامتشان مشخص می گردد که دارای حد معمولی از امکانات اعم از اتاق خواب ، میز و کتابخانه ، سیستم تنظیم درجه هوا ،  آب گرم و اینترنت میباشد.

این دانشگاه آموزشی بین المللی دارای 4 کمپ اختصاصی دانشجویی با مساحتی وسیع و چشم اندازی زیبا میباشد که تحصیل و زندگی را برای دانشجویان ایده آل میسازد.

شهریه های دانشگاه داروسازی چین

شهریه های دانشگاه داروسازی چین به شرح زیر میباشد.

مقطع کارشناسی : سالانه از 19000 یوان تا 25000 یوان

مقطع کارشناسی ارشد : سالانه از 25000 یوان تا 32000 یوان

مقطع دکتری: سالانه 36000 یوان