دانشجویان بین المللی آلمان
دانشجویان بین المللی آلمان
ژوئن 30, 2018
اعزام دانشجو , اخذ پذیرش تحصیل , تحصیل در خارج , مهاجرت تحصیلی
اتحاد دانشگاه ها و صنعت در دانمارک برای مقابله با تصمیم دولت
سپتامبر 18, 2018

طبق جدیدترین رتبه بندی دانشگاهی بین المللی QS

موسسه فناوری ماساچوست (MIT) در صدر رتبه بندی اشتغال پذیی فارغ التحصیلان جای گرفته است.

در این میان، موسسات آموزش عالی آسیایی صعود چشمگیری در این رتبه بندی داشته اند، به ویژه دانشگاه تسنگهوای چین که در رتبه نهم و دانشگاه پکینگ چین که در رتبه بیستم جای گرفته اند. از بین ۲۲ دانشگاه چینی موجود در این رتبه بندی، جایگاه ۱۳ دانشگاه نسبت به سال قبل ارتقا یافته است.
دانشگاه های آسیا و استرالیا اغلب در ارائه تجربیات یادگیری مرتبط با اشتغال به دانشجویانشان پیشرو بوده اند. تمرکز آنها بر طراحی برنامه های آموزشی به منظور آماده سازی مستقیم دانشجویان برای محیط کار یک عامل کلیدی در موفقیت آنها محسوب می شود.
در مجموع، ۱۹ دانشگاه آسیایی در جمع ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان از نظر نرخ اشتغال پذیری فارغ التحصیلان قرار گرفته اند و ژاپن با ۷ نماینده، چین با ۵ نماینده، کره جنوبی با ۴ نماینده و هنگ کنگ و تایوان هر دو با ۱ نماینده در این فهرست حضور دارند.
اما چین که در مجموع ۲۲ دانشگاه حاضر در این رتبه بندی دارد، موفقترین کشور آسیایی از نظر نرخ اشتغال پذیری فارغ التحصیلان می باشد که طبق نظر کارشناسان، یک دلیل موفقیت موسسات آموزش عالی چینی، تلاشهای گسترده آنها برای همکاری با کارفرمایان می باشد.


نگارنده: سمانه سیدی

طبق جدیدترین رتبه بندی دانشگاهی بین المللی QS، موسسه فناوری ماساچوست (MIT) در صدر رتبه بندی اشتغال پذیی فارغ التحصیلان جای گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *