دیوان عالی امریکا
دیوان عالی امریکا بخش‌هایی از فرمان محدودیت‌های مهاجرتی دونالد ترامپ را اجرایی کرد
ژوئن 14, 2017
کارآموزی
کارآموزی فقط برای تازه فارغ التحصیلان نیست!!
جولای 1, 2017

۶ دانشگاه آلمانی در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان

مطابق رتبه بندی معتبر تایمز که در روز سه شنبه منتشر شده است، شش دانشگاه آلمان در حال حاضر در میان ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند.

بر اساس رتبه بندی مشهورترین موسسات آموزش عالی جهان که توسط تایمز ارائه می شود، در میان موسسات آموزش عالی آلمان مدرسه عالی LMU مونیخ رتبه ۴۲ را در رده بندی مشهورترین دانشگاه ها در جهان کسب کرد. اگرچه در مقایسه با سال گذشته مدرسه (عالی) مونیخ دو پله سقوط کرده است.
همانند سال ۲۰۱۶ در بالای لیست به ترتیب جایگاه طلا، نقره و برنز، توسط دانشگاه هاروارد، موسسه تکنولوژی ماساچوست و دانشگاه استنفورد حفظ شد و دانشگاه های ایالات متحده با حفظ ۴۲ جایگاه از ۱۰۰ مورد این لیست، این رده بندی را به طور کلی تحت سیطره خود دارد.
از بین دیگر موسسات آلمانی موجود در لیست، دانشگاه هایدلبرگ و دانشگاه هومبولت برلین هر در مقام های بین ۵۱ و ۶۰ ام این لیست بهترین رتبه را داشتند.
دانشگاه آزاد برلین جایگاه خود را به رده ۶۱ تا ۷۰ام معتبر ترین دانشگاه ها در جهان ارتقاء داده است، در حالی که مقام دانشگاه فنی مونیخ از سطح ۵۱-۶۰ سال گذشته به ۶۱-۷۰ در این سال کاهش یافته است.
دانشگاه فنی آخن آخرین دانشگاه آلمان می باشد که در لیست ۱۰۰ موسسه آموزشی برتر قرار دارد، که در مکانی در دهک آخر این لیست در نظر گرفته شده است.

مطابق رتبه بندی معتبر تایمز که در روز سه شنبه منتشر شده است، شش دانشگاه آلمان در حال حاضر در میان 100 دانشگاه برتر جهان قرار دارند.

بر اساس رتبه بندی مشهورترین موسسات آموزش عالی جهان که توسط تایمز ارائه می شود، در میان موسسات آموزش عالی آلمان مدرسه عالی 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *