دانشگاه فنی
۶ دانشگاه آلمانی در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان
ژوئن 14, 2017
ماکرون
بودجه 1.7 دلاری دولت فرانسه
جولای 5, 2017

کارآموزی فقط برای تازه فارغ التحصیلان نیست!!

موقعیت های کارآموزی دیگر فقط به افراد بی تجربه ای محدود نمی شود که به تازگی از دانشگاه یا کالج فارغ التحصیل شده اند.

کمپانی های بزرگی مانند جنرال موتورز و Golden Sachs هم اکنون به جذب کارآموزانی با تجربه کاری متوسط (حداقل ۳ سال) روی آورده اند!
در سال ۲۰۰۸، شرکت Golden Sachs یک برنامه کارآموزی سطح میانی به نام returnship را پایه گذاری کرد، کارآموزی برای افراد دارای سابقه کاری که جهت کسب مهارت های لازم، دوباره به حالت یک کارآموز برمی گردند.
از آن زمان تاکنون، بسیاری کمپانی های مالی دیگر – همچون Morgan Stanely- و همچنین شرکت های مهندسی مانند IBM از این برنامه ها استفاده کرده اند.
این برنامه ها موقت است و به افراد شرکت کننده کمک می کند تا مهارت ها و دانش شغلی خود را برای موفقیت در شغلشان ارتقا دهند. از طرف دیگر، شرکت ها هم می توانند از این فرصت برای ارتقای ساختار سازمانی خود و جذب و آموزش افراد باتجربه بهره بگیرند.
تعداد کارآموزانی که بعد از برنامه های کارآموزی ویژه افراد دارای سابقه کار متوسط، در جهان به طور تمام وقت استخدام می شوند از ۵۰ درصد به ۹۰ درصد افزایش یافته است و نویدبخش فرصت های شغلی بهتر برای آنان است.

موقعیت های کارآموزی دیگر فقط به افراد بی تجربه ای محدود نمی شود که به تازگی از دانشگاه یا کالج فارغ التحصیل شده اند، کمپانی های بزرگی مانند جنرال موتورز و Golden Sachs هم اکنون به جذب کارآموزانی با تجربه کاری متوسط (حداقل ۳ سال) روی آورده اند!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *