امریکای لاتین
با برترین دانشگاه های امریکای لاتین آشنا شوید
سپتامبر 3, 2017
خارج از کشور
لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در سال ۱۸-۲۰۱۷
اکتبر 11, 2017

با برترین دانشگاه ایتالیا در سال ۲۰۱۷ آشنا شوید

Scuola Normale Superiore di Pisa یک موسسه دولتی آموزش عالی با خصوصیاتی منحصربفرد است

گزینش دانشجو بر مبنای شایستگی، درسهایی بر مبنای سمینار و تعامل، تحقیق و تدریس در کنار هم و یک زندگی پیوسته در پردیس دانشگاه و تشویق تبادلات بین المللی بر بنای بهترین مدل اروپایی آموزش عالی.
در این دانشگاه، استادان، محققان و دانشجویان در چنین محیطی جای می گیرند و فعالیت های تدریس و آزمایشگاهی و رویدادهای فرهنگی همه در یک منطقه انجام می شوند.
این دانشگاه برنامه های تحصیلی در دو مقطع کارشناسی و دکترا را ارايه می کند. فعالیت تدریس در بین سه ساختار و دانشکده توزیع شده است: دانشکده علوم انسانی، دانشکده ریاضیات و علوم طبیعی و موسسه علوم انسانی و اجتماعی (که فقط مخصوص مقطع دکترا می باشد).
از جمله رشته های ارائه شده در این موسسه می توان به علوم کامپیوتر، تاریخ، شیمی، ریاضی و آمار، فیزیک، علوم زیستی، زبان شناسی و پزشکی و دندانپزشکی اشاره کرد.
منبع عالی این موسسه کیفیت دانشجویانش است. دانشجویان بر مبنای شایستگی و از طریق بررسی های خاص انتخاب می شوند. در حال حاضر ۵۴۵ دانشجو در این موسسه تحصیل می کنند که ۶ درصد آنها را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند و نسبت دانشجویان زن به مرد، ۳۰ به ۷۰ است.
Scuola Normale Superiore di Pisa رتبه نخست در بین دانشگاه های ایتالیایی، رتبه ۱۳۷ام بین دانشگاه های جهان و رتبه ۶۷ام در جهان برای فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی در حوزه علوم فیزیک را به خود اختصاص داده است.

Scuola Normale Superiore di Pisa یک موسسه دولتی آموزش عالی با خصوصیاتی منحصربفرد است: گزینش دانشجو بر مبنای شایستگی، درسهایی بر مبنای سمینار و تعامل، تحقیق و تدریس در کنار هم و یک زندگی پیوسته در پردیس دانشگاه و تشویق تبادلات بین المللی بر بنای بهترین مدل اروپایی آموزش عالی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *