این دانشگاه
معرفی دانشگاه شماره یک آلمان برای مهندسین پزشکی و عمران
اکتبر 11, 2017
دانشگاه برتر آسیا در سال ۲۰۱۸
برترین دانشگاه های آسیا در سال 2018 معرفی شدند
نوامبر 21, 2017

بهترین دانشگاه جهان برای تحصیل در رشته کامپیوتر را بشناسید

دانشگاه ETH Zurich

ETH Zurich که در سال ۱۸۵۵ به عنوان دانشکده پلی تکنیک فدرال تاسیس شد، اکنون در میان بهترین دانشگاه های جهان در زمینه علم و فناوری محسوب می شود.
این موسسه که در شهر زوریح- بزرگترین شهر سوئیس – قرار گرفته، عمدتا در یک پردیس اصلی واقع در حاشیه شهر متمرکز شده است. ETH Zurich تاکنون ۲۰ برنده جایزه نوبل را پرورش داده است، از جمله پدر فیزیک مدرن و مخترع تئوری نسبیت: آلبرت انیشیتین.
این دانشگاه که به موسسه فدارال فناوری زوریخ نیز شهرت دارد، دارای ۱۷ دپارتمان (از جمله علوم زیست- فنی مهندسی- اقتصاد و تجارت- علوم انسانی- علوم کامپیوتر- پزشکی- علوم فیزیکی و غیره) است که تحقیقان بین‌رشته ای منسجمی را در حوزه های مختلفی از معماری تا زیست شناسی، شیمی و فیزیک انجام می دهد.
از مجموع ۱۹۲۳۳ دانشجوی این دانشگاه، ۳۸ درصد دانشجویان خارجی هستند. دانشجویان این موسسه که یک دوره تحصیلی فشرده را طی می کنند، از فرصت شرکت در نمایشگاه و کنسرت های منظمی نیز برخوردارند. همچنین رویدادهای علمی متعددی در پردیس موسسه برگزار می شود که محل ملاقات بهترین دانشمندان اروپایی را پدید می‌آورد.
ETH Zurich علاوه بر اینکه بهترین دانشگاه جهان در سال ۲۰۱۷ برای تحصیل در رشته علوم کامپیوتر است، جایگاه ۱۰امین دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی ۲۰۱۸ Timer Higher Education را نیز به خود اختصاص داده است. همچنین رتبه این دانشگاه برای تحصیل در رشته های فنی مهندسی ۹ جهان می باشد.

ETH Zurich که در سال ۱۸۵۵ به عنوان دانشکده پلی تکنیک فدرال تاسیس شد، اکنون در میان بهترین دانشگاه های جهان در زمینه علم و فناوری محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *