ETH Zurich
با بهترین دانشگاه جهان در سال 2018 برای تحصیل در حسابداری و امور مالی آشنا شوید
نوامبر 21, 2017
رئیس سازمان امور دانشجویان
افزایش فرصت مطالعاتی دانشجویان دکتری از سال آینده/ آئین‌نامه شورای صنفی اصلاح می‌شود
دسامبر 20, 2017

بهترین دانشگاه اسپانیا در سال ۲۰۱۸ معرفی شد دانشگاه Pompeu Fabra

Pompeu Fabra University (UPF)که در سال ۱۹۹۰ تاسیس شد، یک دانشگاه دولتی واقع در بارسلونای اسپانیا می باشد.

این دانشگاه به علت انعطاف پذیری و پویایی خود شهرت بسیاری دارد. تحصیل در این دانشگاه تا حد زیادی قابل سفارشی سازی است.
نقاط قوت اصلی این دانشگاه رشته های علوم انسانی، علوم اجتماعی، بهداشت و علوم زیستی و ارتباطات و ICT می باشند. UPF تحت نظارت پارلمان کاتالان مدیریت می شود تا از کیفیت بالای آموزش و مشارکت دانشجویان در تحقیقات جهانی اطمینان حاصل شود.
این دانشگاه به یادبود زبان‌شناس مشهور Pompeu Fabra نامگذاری شده که تحقیقات برجسته ای در حوزه زبان کاتالان انجام داده است. این زبان زبان اصلی دانشگاه UPF محسوب می شود و دانشجویان علقمند به تحصیل در این دانشگاه از فرصت های زیادی برای یادگیری درباره زبان کالاتان و شهر بارسلونا خواهند داشت.
بارسلونا شهری پویا و یکی از مقاصد گردشگری اصلی اروپایی است که از دریایی آبی، سواحل شنی، موزه ها، فروشگاه های عالی و معماری بسیار زیبایی برخوردار است. هر سه پردیس UPF در شهر بارسلونا واقع شده اند.
این دانشگاه در رتبه بندی معتبر Times Higher Education در جایگاه بهترین دانشگاه اسپانیا و ۱۷امین دانشگاه جوان جهان قرار گرفته است.
UPF دارای بیش از ۱۱۰۰۰ دانشجوست که ۱۲ درصد آنها را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند. این دانشگاه دارای دپارتمان های کسب و کار و اقتصاد، هنر و علوم انسانی، علوم زیستی، علوم اجتماعی، پزشکی و دندانپزشکی و علوم کامپیوتر و همچنین حقوق می باشد.

Pompeu Fabra University (UPF)که در سال ۱۹۹۰ تاسیس شد، یک دانشگاه دولتی واقع در بارسلونای اسپانیا می باشد. این دانشگاه به علت انعطاف پذیری و پویایی خود شهرت بسیاری دارد. تحصیل در این دانشگاه تا حد زیادی قابل سفارشی سازی است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *