آیلتس
در مورد آیلتس و نمرات آن بیشتر بدانید
دسامبر 21, 2017
Study Abroad
32% مدیران عامل بزرگترین شرکت‌های جهان تجربه تحصیل بین‌المللی دارند
دسامبر 25, 2017

تسهیل آزمایشی قوانین ویزای تحصیلی در ۲۳ دانشگاه بریتانیا

این طرح فرآیند مهاجرتی برای دوره‌های کارشناسی ارشد را ساده‌تر کرده و به فارغ‌التحصیلان اجازه می‌دهد تا بعد از اتمام تحصیل ۶ ماه در بریتانیا در جستجوی شغل باشند.

این طرح آزمایشی که از چندی پیش برای تسهیل قوانین ویزا برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در بریتانیا آغاز شد، ۲۳ دانشگاه دیگر را نیز دربرگرفت. این طرح ابتدا با انتقاداتی همراه بود، زیرا چهار موسسه آموزش عالی برتر جنوب انگلستان – دانشگاه بث، دانشگاه کمبریج، دانشگاه آکسفورد و کالج امپریال لندن- را دربرمی‌گرفت. اکنون دولت در نظر دارد این برنامه را به دانشگاه‌های اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی نیز گسترش بدهد.
برندون لویز (Brandon Lewis) وزیر مهاجرت بریتانیا می‌گوید که گسترش این طرح آزمایشی «بخشی از فعالیت مداوم ما برای اطمینان از این موضوع است که موسسات تراز اول جهانی ما همچنان رقابتی باقی خواهند ماند. بریتانیا همچنان دومین مقصد محبوب دانشجویان بین المللی است و تعداد دانشجویان بین‌المللی آن از سال ۲۰۱۰، رشدی ۲۴ درصدی داشته است.»
دانشگاه‌های شرکت‌کننده در این طرح آزمایشی، مسئولیت ارزیابی‌ها را بر عهده دارند، یعنی دانشجویان می‌توانند مدارک کمتری را در مقایسه با فرآیند فعلی درخواست ویزا ارائه کنند.
فهرست کامل دانشگاه‌های افزوده شده به این طرح آزمایشی ویزای دانشجویی بریتانیا عبارتند از:
University of Bristol; Cardiff University; Durham University; University of East Anglia; University of Edinburgh; University of Essex; University of Exeter; University of Glasgow; Goldsmiths, University of London; Harper Adams University; University of Leicester; University of Liverpool; University of Manchester; Newcastle University; University of Nottingham; Queen’s University Belfast; University of Reading; Royal Central School of Speech and Drama, University of London; University of Sheffield; University of Southampton; University of Wales Trinity Saint David (Swansea campus); University of Warwick; and the University of York.

این طرح فرآیند مهاجرتی برای دوره‌های کارشناسی ارشد را ساده‌تر کرده و به فارغ‌التحصیلان اجازه می‌دهد تا بعد از اتمام تحصیل ۶ ماه در بریتانیا در جستجوی شغل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *