دکتر امامی
یک خانم ایرانی رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه مک ‌گیل کانادا شد
نوامبر 5, 2018
خانم Jadwiga Emilewicz
تشویق دولت لهستان به سرمایه گذاری در خارج از اروپا
نوامبر 6, 2018

قانون جدید مهاجرت آلمان

قانون جدید مهاجرت آلمان می تواند اوکراینی های شاغل در لهستان را به کار در آلمان ترغیب کند

به نقل از Radio Poland، قانون مهاجرتی جدید آلمان می تواند 500 هزار اوکراینی شاغل در لهستان را به ترک این کشور ترغیب کند.دولت آلمان که در پی تسهیل قوانین مهاجرتی برای جبران کمبودهای نیروی کار است، در نظر دارند مقررات جدیدی را از اوایل سال 2019 اجرایی کند.
Krzysztof Inglot رئیس آژانس کاریابی مشهور Personnel Service در لهستان اظهار داشته که ممکن است 500 هزار اوکراینی، لهستان را به مقصد آلمان ترک کنند و در این میان بخش های صنعت و کشاورزی بیشترین تاثیر را خواهند پذیرفت. این وضعیت ریسک شدیدی برای اقتصاد لهستان به همراه خواهد داشت و ممکن است ظرف دو یا سه ماه، کمبود نیروی کاری در لهستان از 165 هزار به 500 هزار نفر برسد.
افزایش فشارهای نیروی کار فعال در لهستان به افزایش دستمزد نیز باعث افت رقابت پذیری شرکتهای لهستانی خواهد شد و در نتیجه تولید محصولات مصرفی می تواند تا 10 درصد افت کند.
به نوشته روزنامه Rzeczpospolita، هم اکنون بیش از 1 میلیون اوکراینی در لهستان زندگی و کار می کنند که از میان 462 هزار نفر مشمول استخدام قانونی و حقوق بیمه تامین اجتماعی لهستان می باشند.

به نقل از Radio Poland، قانون مهاجرتی جدید آلمان می تواند 500 هزار اوکراینی شاغل در لهستان را به ترک این کشور ترغیب کند.

دولت آلمان که در پی تسهیل قوانین مهاجرتی برای جبران کمبودهای نیروی کار است، در نظر دارند مقررات جدیدی را از اوایل سال 2019 اجرایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *