دانشگاه ماننهایم
برترین دانشگاه 2019 آلمان برای تحصیل در رشته مدیریت
دسامبر 20, 2018
اشتغال پذیری
جذاب ترین دانشگاه های آلمان از نظر کارفرمایان کدامند؟
دسامبر 20, 2018

معرفی University of Erlangen-Nuremberg

معرفی University of Erlangen-Nuremberg؛ یکی از هفت دانشگاه برتر آلمان برای تحصیل در رشته مهندسی برق و کامپیوتر

University of Erlangen-Nuremberg که در سال ۱۷۴۳ میلادی تاسیس شده است، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی واقع در ایالت باواریا در چنوب شرق آلمان می باشد. این دانشگاه دومین دانشگاه بزرگ دولتی در منطقه خود محسوب می شود.
این دانشگاه دارای بیش از ۴۰۰ هزار دانشجو و پنج دانشکده- علوم انسانی، علوم اجتماعی و الهیات؛ کسب و کار؛ اقتصاد و حقوق؛ پزشکی و علوم پایه و مهندسی – می باشد.
حدود ۲۵۰ رشته تحصیلی در University of Erlangen-Nuremberg ارائه می شوند، از جمله ۷۸ برنامه کارشناسی و ۸۸ برنامه کارشناسی ارشد. این دانشگاه به سبب رویکرد بین رشته ای خود شهرت بسیاری دارد.
University of Erlangen-Nuremberg بودجه های دولتی بسیاری را دریافت کرده است و دارای بیش از ۵۰۰ پیمان همکاری با دانشگاه ها و موسسات آموزشی دیگر در سطح جهان و آلمان می باشد.
در جدیدترین رتبه بندی دانشگاهی ۲۰۱۹ Timer Higher Education این دانشگاه رتبه ۱۷۵ جهانی و رتبه ۹۷ در رشته های فنی و مهندسی (از جمله مهندسی برق و کامپیوتر) را تصاحب کرد. همچنین ۱۱ درصد از جامعه دانشجویی این دانشگاه را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.

University of Erlangen-Nuremberg که در سال 1743 میلادی تاسیس شده است، یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی واقع در ایالت باواریا در چنوب شرق آلمان می باشد. این دانشگاه دومین دانشگاه بزرگ دولتی در منطقه خود محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *