پرتقاضاترین شغلها در بازار کار آلمان
پرتقاضاترین شغلها در بازار کار آلمان
مارس 8, 2020
مدرک تحصیلی دانشگاهی شما در آلمان
مدرک تحصیلی دانشگاهی شما در آلمان
مارس 9, 2020

آموزش و توسعه مهارتها در آلمان

فرصتی بی نظیر برای آموزش و توسعه مهارتها در آلمان

گشایشی دیگر در قانون مهاجرت نیروی کار ماهر آلمان ۲۰۲۰ ویژه افراد فاقد مدارک دانشگاهی

قانون مهاجرت نیروی کار ماهر به آلمان ۲۰۲۰ که با اعطای امتیازات و تسهیلات فراوان به نیروهای کار ماهر از خارج از اتحادیه اروپا محبوبیت روزافزونی یافته است، اکنون علاوه بر اینکه فرصت ورود به بازار کار آلمان را برای آموزش دیدگان فنی حرفه ای را مهیا می کند، فرصتی ویژه برای آموزش و توسعه مهارتهای شغلی در آلمان – سرزمین فرصتها و قلب صنعت اروپا- را نیز برای این گروه از متقاضیان فراهم ساخته است.

اقدام برای دریافت ویزا جهت آموزش و توسعه مهارتها برای آن دسته از متقاضیانی که مایلند مهارتهایشان را در آلمان توسعه بدهند، اکنون بسیار آسانتر شده، زیرا قانون جدید مهاجرت نیروی کار ماهر آلمان ۲۰۲۰ پروسه ها و الزامات را برای این منظور تا حد زیادی تسهیل نموده است.

اتباع خارج از اتحادیه اروپا اکنون برای آموزش در آلمان به منظور تحقق الزامات فنی حرفه ای به شرطی می توانند ویزا دریافت کنند که از حداقل سطح زبان آلمانی A2 برخوردار بوده و همچنین پروسه معادلسازی مدارکشان را به اتمام رسانده باشند.

متقاضیان دارای مدارک فنی حرفه ای حتی می توانند در طی مدت حضورشان در آلمان بر اساس این نوع اجازه اقامت، در دوره های عمومی یا تخصصی زبان بسته به حوزه شغلی خود شرکت کنند و سطح زبان آلمانی خود را تا حداقل سطح لازم برای اشتغال در آلمان (B1 و در بعضی ایالات B2) ارتقا دهند.

با چنین ویزایی تبعه خارجی می تواند یک اجازه اقامت به مدت یک سال و نیم دریافت کند که به مدت شش ماه دیگر نیز قابل تمدید می باشد. تا پایان اعتبار این اجازه اقامت فرد می تواند برای اجازه اقامت تحصیلی، کاری یا آموزشی اقدام نماید.

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصت های طلایی ورود به بازار کار آلمان بدانید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *