آموزش و توسعه مهارتها در آلمان
آموزش و توسعه مهارتها در آلمان
مارس 9, 2020
همه با هم ویروس کرونا را شکست می دهیم
همه با هم ویروس کرونا را شکست می دهیم
مارس 27, 2020

مدرک تحصیلی دانشگاهی شما در آلمان

درجه یک و متنوع: مدرک تحصیلی دانشگاهی شما در آلمان

با بیش از ۴۰۰ دانشگاه و بی شمار برنامه و دوره تحصیلی و شهرتی برجسته در سرتاسر جهان، آلمان شرایطی عالی برای دانشجویان در حوزه های آموزش و پژوهش عرضه می کند.

یکی از شیرین ترین اوقات زندگی هر فرد وقتی است که دوره تحصیلی مدرسه را به پایان می رساند و کهکشانی از فرصت ها در انتظارش هستند. یک چالش هیجان انگیز تحصیل در یک دوره منجر به مدرک دانشگاهی است: شما سالها زمان را صرف تحصیل در حوزه ای که به آن علاقه مندید می کنید و مهارتهای سطح بالایی که برای پیشرفت حرفه ای تان مورد نیاز است را به دست می آورید.

آیا دوست دارید در یک سیستم دانشگاهی تحصیل کنید که هم از شهرت بین المللی برخوردار است و هم به دلیل شرایط عالی آوازه ای جهانی دارد؟

اگر جوابتان مثبت است، پس یک مدرک تحصیلی دانشگاهی در آلمان انتخاب درستی برای شماست. از بین ۲۰۰ دانشگاه برتر جهان ، ۱۲ دانشگاه در آلمان قرار دارند. و نیاز شدیدی به محقق و استاد در حوزه های مختلفی به ویژه علوم طبیعی و فناوری اطلاعات در بازار کار آلمان وجود دارد.

چشم اندازهای تحصیلی رنگارنگ

به هر حوزه یا رشته ای که علاقه داشته باشید، تنوع و تعداد گزینه هایی که برای شما در آلمان وجود دارد غیرقابل تصور است. شما می توانید از بین ۴۰۰ موسسه آموزش عالی و سه نوع مختلف دانشگاه انتخاب کنید. اگر به یک دوره متمرکز آکادمیک علاقه دارید، پس یک دانشگاه کلاسیک بهترین گزینه برای شماست. اما اگر دانش کاربردی برایتان مهمتر است، پس دانشگاه های علمی کاربردی را انتخاب کنید. و اگر فردی هستید با علاقه هنری، دانشگاه ها و آکادمی های هنری می توانند بهترین گزینه ها برای شما باشند. موسسات آموزش عالی آلمانی بیش از ۱۹ هزار دوره تحصیلی ارائه می کند که بیش از ۱۸۰۰ مورد آنها تمرکز کاملا بین المللی دارد.

هزینه های پایین تحصیل

تحصیل یک مسئله کلیدی در آلمان است: در سالهای گذشته بودجه آموزش به تدریج افزایش یافته و تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان رایگان است و حتی تحصیل در دانشگاههای خصوصی آلمان هم در مقایسه با دانشگاههای دولتی کشورهای دیگر نیز بسیار کمتر است.

بهترین شرایط تحصیل

 در سالیان گذشته برنامه های تحصیل در موسسات آموزش عالی آلمانی دچار اصلاحات اساسی شده است: و اکنون دوره های Bachelor  و Master ارائه می شوند، در حالی که قبلا اصطلاحاتی همچون Diplom و Magister در آلمان رواج داشت. شرایط خوب تحصیل در دانشگاه های آلمان باعث جذب دانشجویان بیشتر و بیشتری از سرتاسر جهان به آلمان می شود. به طوری که تنها در سال ۲۰۱۸، تعداد دانشجویان در آلمان ۳۷۵ هزار نفر بود که ۱۶ هزار نفر بیشتر از سال گذشته محسوب می شد.

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصتهای تحصیلی و پژوهشی در آلمان بدانید، با مشاوران خبره موسسه رویای پارسیان با سالها تجربه در حوزه اعزام دانشجو به آلمان و نماینده بسیاری از دانشگاه های معتبر آلمان و جهان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *