شهر کلن آلمان
شهر کلن آلمان
ژانویه 13, 2021
شهر برلین آلمان
شهر برلین آلمان
ژانویه 14, 2021

هامبورگ | Hamburg

شهر هامبورگ دومین شهر بزرگ آلمان بوده و در بخش شمالی این کشور واقع شده است. هامبورگ یکی از شهرهایی است که دارای شرایط ایده آل برای زندگی می‌باشد. این شهر همچنین دارای مساحتی برابر ۲/۷۵۵ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۱۷۹۰۰۰۰ نفر در سال ۲۰۲۰ است. هامبورگ از شهرهای ایالتی آلمان است یعنی جزو 16 استان کشور آلمان می باشد. آلمان از سمت جنوب با اروپای قاره ای، از شمال با منطقه اسکاندیناوی، و از شرق در همسایگی دریای بالتیک قرار گرفته است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه اعزام دانشجو رویای پارسیان تماس بگیرید.

آب و هوای هامبورگ

بطور کلی، شهر هامبورگ با قرار گرفتن در ارتفاع ۱۵ متری از سطح آب های آزاد، دارای آب و هوایی معتدل و رو به گرم است. البته بارش‌ها در شهر حتی در ماه های خشک سال نیز فراوان است. متوسط بارش‌ها در این شهر به ۷۳۸ میلی لیتر در سال می‌رسد. میزان بارش‌ها در فوریه به کمترین حد خود، و در ماه آگوست به بالاترین حد خود در سال می‌رسد.

اقتصاد هامبورگ

شهر هامبورگ بزرگترین مرکز حمل و نقل در اروپا محسوب می شود و از لحاظ اقتصادی حائز اهمیت می باشد، مطابق با آمار رسمی ارائه شده در سال 2014، 1.193.400 نفر در شهر شهر هامبورگ شاغل می باشند که از این جمعیت 393.100 نفر در تجارت، حمل و نقل توریست، ارتباطات، 339.600 نفر به صورت آزاد، 304.300 در زمینه املاک، 115.90 در مشاغل تولیدی، 38.20 نفر در خانه سازی و مسکن، 2.400 نفر در صنعت ماهیگیری و کشاورزی مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که بازار بورس هامبورگ به عنوان اولین بازار بورس آلمان و چهارمین بازار بورس اروپا در سال 1558 میلادی آغاز به فعالیت نمود. از همین رو زندگی در هامبورگ شرایط مساعد کار را برای مهاجرین فراهم می آورد.

جاذبه های گردشگری هامبورگ

بندر هامبورگ

بندر هامبورگ یکی از مهم ترین جاذبه های شهر هامبورگ است که مساحتی برابر با 100 کیلومتر مربع دارد و به عنوان دروازه آلمانی از آن یاد می شود.یکی از بهترین تفریحات در این بندر قایق سواری است.قدمت این بندر به قرن نوزدهم میلادی باز میگردد.

گورستان هامبورگ

این گورستان حدود 4 کیلومتر مربع وسعت دارد و 12 کلیسا در آن ساخته شده است.بسیاری از کسانی که در جنگ ها جان خود را از دست داده اند در این گورستان خاک شده اند.سالانه بیشتر از 2 میلیون نفر از این گوستان و یاد بود های آن بازدید می کنند.

سیتی هال هامبورگ

ساختمان سیتی هال در مرکز شهر هامبورگ واقع شده است که در سال 1897 ساخته شد.در این مجموعه رویداد فرهنگی شب طولانی موزه ها برگزار می شود که بازدید از آن ها برای عموم آزاد است.

کلیسای سنت میشل هامبورگ

این کلیسا از همه ی کلیسا های شهر معروف تر است.این کلیسا در بین سال های 1750 تا 1762 ساخته شده و یکی از جاذبه های شهر به شمار می رود.چشم انداز های شهر را می توان از بالای برج 132 متری این کلیسا تماشا کرد.در سردابه این کلیسا حدود 2500 نفر به خاک سپرده شده اند.

بندر ورهوس هامبورگ

یکی از بنادر شهر هامبورگ بندر ورهوس است که منطقه ای عالی برای قدم زدن و گذراندن اوقات فراغت می باشد.در این بندر تعداد زیادی موزه وجود دارد که اگر قصد سفر به هامبورگ را دارید از این بندر دیدن کنید.

موسسه رویای پارسیان : عضو جامعه مشاوران رسمی ICEF با مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

موسسه رویای پارسیان همراه شما در کشور آلمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *