اعطای پاسپورت امارات به مهندسان و دانشمندان نخبه
اعطای پاسپورت امارات به مهندسان و دانشمندان نخبه
فوریه 11, 2021
مدرک MBA از دانشگاه شانگهای جیائوتانگ
مدرک MBA از دانشگاه شانگهای جیائوتانگ
فوریه 16, 2021

برنامه مهاجرتی جدید ایالت نیوفاندلند

 

برنامه مهاجرتی جدید ایالت نیوفاندلند کانادا برای نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان دانشگاه مموریال

 

برنامه مهاجرتی جدید ایالت نیوفاندلند ، دولت ایالت نیوفاندلند و لابرادور کانادا شاخه جدید مهاجرتی برای فارغ التحصیلان دانشگاه مموریال نیوفاندلند و نیروی کار ماهر با تجربه کاری در مشاغل پرتقاضای ایالتی تصویب کرده که قرار است به زودی اجرایی شود.

این برنامه که اولویت های مهارتی نیوفاندلند و لابرادور نام دارد، یک برنامه جدید مهاجرتی برای مهاجران تازه وارد و دارای سوابق تحصیلی و مهارتهای کاری ممتاز با تجربه تخصصی در حوزه هایی است که تقاضای شغلی در آنها از میزان آموزش و استخدام محلی در ایالت نیوفاندلند و لابرادور پیشی گرفته است و به ویژه شامل حوزه های فنی مهندسی، علوم پایه و علوم اقیانوسی می شود.

این برنامه مهاجرتی با هدف کمک به کمبودهای بازار کار محلی ایالت نیوفاندلند و لابرادور ایجاد شده است. افرادی واجد شرایط این برنامه هستند که حداقل یک سال سابقه کاری در مشاغل پرتقاضا داشته باشند و یا با مدارج تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری از دانشگاه مموریال در سه سال گذشته فارغ التحصیل شده باشند.

جهت اقدام برای این برنامه جدید ایالت نیوفاندلند و لابرادور، نیازی به داشتن جاب آفر یا پیشنهاد شغلی نیست. متقاضیان باید واجد شرایط فوق الذکر باشند و مکاتباتی با کارفرمایان محلی انجام داده باشند. همچنین متقاضیان باید در زمان اقدام حداقل ۲۱ سال داشته باشند.

به گفته وزیر مهاجرت این ایالت – گری بایرن – «نیوفاندلند و لابرادور زمان، تلاش و هزینه زیادی برای جذب تازه واردان سرمایه گذاری خواهد کرد. به محض اینکه مهاجران تازه وارد بیشتری را جذب کنیم، حتی در دانشگاه مموریال نیز سرمایه گذاری بیشتری برای آموزش و تحصیل خواهیم کرد. دولت ما اکنون برای پشتیبانی از نیروهای کاری ماهر و محقان و دانشجویان نخبه سرمایه گذاری می کند تا حق اقامت، تحصیل و پی ریزی حرفه ای و تشکیل خانواده در ایالت نیوفاندلند و لابرادور را برای آنها فراهم کنیم.»

برنامه استانی نیوفاندلند و لابرادور (NLPNP) هنگام گشایش این برنامه مهاجرتی، اطلاعات بیشتر جهت نحوه اقدام را در وب سایت دولت ایالت منتشر خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *