تحصیل آنلاین در دانشگاه های آلمانی
تحصیل آنلاین در دانشگاه های آلمانی
فوریه 3, 2021
ارزش افزوده کار پاره وقت
ارزش افزوده کار پاره وقت
فوریه 3, 2021

کانادا مقصد تحصیلی پرطرفدار

 

کانادا اکنون یک مقصد تحصیلی پرطرفدارتر از امریکاست

محبوبیت رو به کاهش امریکا به عنوان یک مقصد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی به این معناست که اکنون کانادا را می­توان پرطرفدارترین مقاصد تحصیلی بین المللی دانست.

این نتیجه بر مبنای چندین نظرسنجی گسترده است که توسط وب سایت معتبر educations.com انجام شده تا درک بهتری از نظرات دانشجویان در مورد تحصیل بین المللی به دست آید. در حالی که در ژانویه ۲۰۱۸، امریکا عنوان محبوبترین مقصد برای دانشجویان بین المللی را به خود اختصاص داده بود، موقعیت این کشور در اکتبر ۲۰۲۰ به سومین کشور محبوب جهان برای ادامه تحصیل تنزل پیدا کرد.

کشور کانادا شاهد افزایش تدریجی محبوبیت در بین دانشجویان بین المللی بوده است. در بازه بین ژانویه ۲۰۱۸ و اکتبر ۲۰۲۰، درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی که کانادا را به عنوان مقصد تحصیلی دلخواه خود انتخاب می کردند شاهد افزایش از ۱۰.۱ به ۱۳.۸ درصد بوده است. از سوی دیگر، امریکا شاهد کاهشی تدریجی از ۲۱.۶ به ۱۰.۷ درصد در همین بازه زمانی از نظر تمایل دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل بوده است.

کشورهای آلمان و استرالیا نیز رتبه های چهارم و پنجم این نظرسنجی را به خود اختصاص دادند که صعودی چشمگیر برای کشور آلمان محسوب می شود. کشورهای فرانسه، هلند، ایتالیا، اسپانیا سوئد هم در جمع ۱۰ کشور برتر و محبوب به انتخاب دانشجویان بین المللی قرار دارند.

از جمله سایر دلایل محبوبیت کانادا به عنوان برترین مقصد تحصیلی جهان برای دانشجویان بین المللی می توان به سیاست های مهاجرتی انعطاف پذیرتر در مقایسه با امریکا و اعطای امتیازانی همچون اجازه کار پس از فارغ التحصیلی به دانشجویان بین المللی اشاره کرد که استخدام فارغ التحصیلان و اقامت دائم آنها در امریکا را آسانتر می کند.

 

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصتهای تحصیلی و پژوهشی در برترین دانشگاه های جهان بدانید، با گروه پارسیان نماینده رسمی برترین دانشگاه ها و کالج های جهان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *