مهاجرت به شهرهای کوچکتر کانادا
مهاجرت به شهرهای کوچکتر کانادا
آوریل 7, 2021
بورسیه های PhD موسسه تحقیقات دریایی Ifremer
بورسیه های PhD موسسه تحقیقات دریایی Ifremer
آوریل 7, 2021

افزایش موقعیت های شغلی Freelance

 

افزایش ۲۲ درصدی موقعیت های شغلی Freelance در بازار کار جهانی در دو سال گذشته

به گزارش جاب برد بین المللی Indeed، افزایش بی سابقه ای در میزان استخدام برای موقعیت های شغلی Freelance از ژانویه ۲۰۱۹ تا ژانویه ۲۰۲۱ به طوری که تعداد فرصت های شغلی منجر به استخدام در این بازه زمانی دو برابر شده است. بحران کرونا با جهش ناگهانی تعداد موقعیت های شغلی Freelance پست شده بین می تا ژوئن ۲۰۲۰، این روند را تسریع بخشیده است.

طبق این گزارش، موقعیت های شغلی Freelance در حوزه های فروش، استخدام، حسابداری، فناوری و خلاقانه ۵۵ درصد را به خود اختصاص داده اند و تنوع بی سابقه ای در حوزه های دیگر مشاغل نیز مشاهده شده است.

همچنین جستجو برای این موقعیت های شغلی در بین گروه سنی ۲۹-۲۰ سال بالاترین میزان بوده است.

با پیاده سازی ساختارهای کار از خانه، میزان فعالیتهای جستجوی شغلی پس از مارس ۲۰۲۰ پیوسته بالاتر از سطوح پیش از بحران کرونا بوده و در آوریل ۲۰۲۰ به اوج رسیده است.

هرچند، داده ها نشان می دهند که در هر نقطه از زمان، موقعیت های شغلی Freelance از تعداد جستجوهای شغلی متناظر پیشی گرفته است.

در ژانویه ۲۰۲۱، شغل Freelance Writer پرتقاضاترین موقعیت شغلی در این حوزه بوده و جایگاه های بعدی را نیز طراح گرافیک، بازاریاب، کارشناس منابع انسانی و برنامه نویس به خود اختصاص داده اند.

به گفته مدیرعامل Ineed, India تغییرات در محیط شغلی خارجی و انعطاف پذیری بالاتر کار از خانه باعث بهبود چشمگیر نگرش کارفرمایان و کارجویان نسبت به موقعیت های شغلی Freelance شده است.

علاوه بر بهینه سازی بهره وری، کار به صورت Freelance نوعی حس مالکیت و آزادی خلاقانه به وجود می آورد که نیروی کار جوان و چابک در جستجوی آن هستند.

 

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصت های طلایی ورود به بازار کار بین الملل و خدمات پشتیبانی ویژه ما در این خصوص بدانید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *