بورسیه های موسسه ماکس پلانک
بورسیه های موسسه ماکس پلانک
جولای 24, 2021
بورسیه های دانشگاه مطالعات خارجی پکن چین
بورسیه های دانشگاه مطالعات خارجی پکن
جولای 27, 2021

توصیه های اختصاصی برگزارگنندگان آیلتس

 

توصیه های اختصاصی برگزارگنندگان آیلتس برای متقاضیان تحصیل، کار و اقامت در کانادا – بخش ۳

 

دروازه های کانادا را با آیلتس بگشایید!

 

آیلتس یکی از پرطرفدارترین آزمون های زبان انگلیسی در سطح جهان است که تنها در سال گذشته بیش از ۳ میلیون آزمون برگزار نموده است. آیلتس آزمون برگزیده سازمانهای آموزشی، انجمن های حرفه ای و کارفرمایان در سرتاسر کانادا نیز می باشد. در واقع تمامی دانشگاه ها و کالج ها در کانادا و همچنین تمامی انجمن های حرفه ای آیلتس را می پذیرند و کسب یک حداقل نمره آیلتس را جزو الزامات ثبت نام خود برمی شمرند. برگزار کنندگان آزمون آیلتس که محبوبترین آزمون زبان برای مقاصد تحصیل و کار در خارج از کشور می باشد، توصیه های ویژه ای برای متقاضیان مهاجرت به کانادا دارند که بخش سوم آنها را در ادامه خواهید خواند.

چرا آیلتس اینقدر مهم است؟ آیا آیلتس فقط بخش دیگری از درخواست شماست؟

پاسخ کوتاه «خیر» است؛ آیلتس فقط یک گزینه نیست که رویش تیک بزنید. این آزمون سطح مهارت و روانی شما در زبان انگلیسی را می سنجد و هنگام مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان، باید اعتماد به نفس کافی برای شروع گفتگوها، خواندن تابلوها و علائم و درک اطلاعات ضروری مورد نیاز برای زندگی را داشته باشید.

شما می توانید به نمره آیلتس تان افتخار کنید و باید هم افتخار کنید! آیلتس یک اثبات مورد اعتماد درباره توانایی شما برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی است.

نحوه امتیازدهی آیلتس چگونه است؟

آیلتس از چهار بخش متفاوت تشکیل می شود: Listening, Reading, Writing و Speaking. شما برای هر بخش یک نمره و همچنین یک نمره کلی می گیرید. تمامی این نمرات از اهمیت یکسانی برخوردارند. هر بخش از آزمون برای بررسی توانایی شما در انطباق با موقعیت های روزمره طراحی شده است. چه در آزمون آیلتس آکادمیک برای مقاصد تحصیلی شرکت کنید و چه در آيلتس جنرال برای زندگی و کار در کانادا شرکت کنید، نحوه نمره بندی به یک شکل است.

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصت های طلایی تحصیل و ورود به بازار کار کانادا و خدمات پشتیبانی ویژه ما در این خصوص بدانید، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *