آزمون MCAT
آزمون MCAT
سپتامبر 20, 2021
مهاجرت تحصیلی به فرانسه
مهاجرت تحصیلی به فرانسه
سپتامبر 21, 2021

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

10 دلیل برتر برای مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

 

برنامه‌های تحصیلی در اسپانیا متعدد و متنوع است. با این حال، مهم نیست که شما چه انتخاب هایی را می کنید تا به شهر جدید خود برسید و در فرهنگ اسپانیایی غوطه‌ور شوید. چه غذایی باشد، فرهنگ، یا زندگی شبانه، اسپانیا مکان فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند هر دانشجوی بین‌المللی را برای تحصیل در خارج، تحریک کند.

جای تعجب نیست که چرا تحصیلات در اسپانیا  اینقدر محبوب است! ما لیستی از ده دلیل برتر را برای تحصیل در اسپانیا را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم تا نشان دهیم که چقدر می‌تواند جالب باشد.

 

مهاجرت به اسپانیا

1. کشف تاریخچه

از دستگاه تفتیش عقاید تا عصر طلایی اسپانیا تا جنگ استقلال اسپانیا، اسپانیا در برخی از هیجان‌انگیزترین وقایع تاریخ بشر نقش داشته‌است. بخش‌هایی از گذشته هنوز در کل کشور وجود دارند و فرصت تحصیل در اسپانیا می تواند این تجربه را بدهد که این مسائل را از نزدیک ببینید و مورد مطالعه قرار دهید که یکی از جالب‌ترین جاذبه ها در اسپانیا است.

 

۲. ملاقات با مردم

اسپانیایی‌ها  آدمهای پر پر جنب و جوشی هستند. به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی که در خارج از کشور تحصیل می‌کنید، هیچ مشکلی برای ایجاد دوستان جدید نخواهید داشت. چه شما در رشته معماری در مادرید تحصیل می‌کنید، طراحی داخلی در بارسلونا، یا مدیریت مهمان‌نوازی جهانی در Marbella، یک زندگی اجتماعی هیجان‌انگیز و هیجان‌انگیز همیشه تنها چند ساعت از کلاس‌ها فاصله دارد. مثلا در مادرید با قدم زدن در خیابان Ponzano، گرم‌ترین خیابان در شهر، می توانید به یک آرامشی کامل برسید.

 

۳. زبان را یاد بگیرید

وقتی که شما در اسپانیا هستید تحصیل می کنید، چرا فرصت یادگیری یکی از موثرترین زبان‌های جهان را باید از دست بدهید؟ در میان اقیانوس و قاره‌ها، زبان اسپانیایی دومین زبان گفتاری در جهان است. فرقی نمی‌کند که شما یک مبتدی هستید یا می‌خواهید چیزی را که قبلا در مدرسه آموخته بودید، بهبود بخشید، اسپانیا بهترین مکان برای انجام این کار است! نه تنها بسیاری از دانشگاه‌ها دوره‌های آموزشی به دانش آموزان بین‌المللی ارائه می‌دهند که زبان اسپانیایی را یاد بگیرند، در فرهنگ غوطه‌ور می‌شوند، به شما این توانایی را می‌دهد تا آنچه را که شما یاد می‌گیرید را تمرین کنید.

 

۴. غذاها را بچشید

Gazpacho. Chorizo و دیگر گوشت‌های نمک‌سود.. املت اسپانیایی paella.” و ” Pistoهیچ مطالعه‌ای در مورد یک کشور خارجی بدون شیرجه زدن به غذاهای محلی آن کامل نیست، بنابراین اگر شما قبل از این با انواع غذاهای اسپانیایی آشنا نیستید، وقت آن است که یاد بگیرید.

 

۵. در جشنواره‌ها شرکت کنید

جای تعجب نیست که کشوری که زمان زیادی به زندگی خوب اختصاص می‌دهد، منزلگاه بسیاری از جشنواره‌های منحصر به فرد و سرگرم‌کننده است! شهرها و روستاهای کوچک همگی جشن‌های ویژه‌ای دارند که برخی از آن‌ها مشهور به جهانی شده‌اند. جای تعجب نیست که کشوری که زمان زیادی به زندگی خوب اختصاص می‌دهد، منزلگاه بسیاری از جشنواره‌های منحصر به فرد و سرگرم‌کننده است! شهرها و روستاهای کوچک همگی جشن‌های ویژه‌ای دارند که برخی از آن‌ها مشهور به جهانی شده‌اند.

  • La Tomatina هر ماه آگوست در شهر Buñol، شرکت کنندگان در بزرگ‌ترین جنگ گوجه‌فرنگی دنیا شرکت می‌کنند. در حدود یک ساعت، هزاران نفر گوجه‌فرنگی را به هم می‌اندازند و تمام شهر را از خمیر گوجه‌فرنگی خیس می‌کنند.
  • Samana Grande یکی از شهرهای جدید و بعدی اسپانیا، بیلبائو، میزبان جشنواره Samana Grande است، یک جشنواره نه روزه است که شامل نمایش‌ها، نمایشگاه‌ها، کنسرت‌ها و نمایشگاه‌ها می‌شود. رقابت‌های آتش‌بازی که هشت تا از نه شب طول می کشد را از دست ندهید!
  • Carnival یک جشن کارناوال که در همه جا در طول ماه فوریه برگزار می‌شود.

 

6. مشاهده هنر و ادبیات

بعد از رفتن به انواع مهمانی ها، ممکن است برای استراحت نیاز به کمی استراحت داشته باشید. دانشجویان بین‌المللی با هر گونه علاقه نیز می‌توانند عناصر کلیدی فرهنگ اسپانیایی را نیز تجربه کنند. از دیدن آثار فهرستی از نقاشان معروف اسپانیا لذت ببریداگر شما اسم پابلو پیکاسو، سالوادور Dali، فرانسیسکو گویا، یا جوآن میرو را نشنیده اید، زمان آن رسیده که از یکی از بسیاری از موزه‌های هنری ارزشمند در سرتاسر اسپانیا بازدید کنید.

 

۷. تجربه موسیقی و هنرهای نمایشی

چه موسیقی سنتی اسپانیایی و چه موسیقی پاپ تجاری، گستره وسیعی از سبک‌ها و ژانرهای مختلف که در سراسر اسپانیا یافت می‌شوند دوستداران موسیقی را در اسپانیا سرگرم خواهند کرد. شاید معروف‌ترین آن‌ها فلامنکو است، یک شکل هنری که هم موسیقی و هم رقص را براساس سنت‌های محلی اسپانیا ترکیب می‌کند. فراموش نکنید که اپرای اسپانیایی را نیز چک کنید. خانه‌های بزرگ اپرا تقریبا در هر شهر اسپانیایی وجود دارند که میزبان خوانندگان اپرا معروف جهان است که به طور گسترده شناخته‌شده هستند. پس از آن، اگر به چیزی کمی خوش بینانه تر نیاز دارید، به هر باشگاه اسپانیایی سر بزنید تا تجربه موسیقی پاپ اسپانیایی را تجربه کنید.

 

8. مسابقات ورزشی را دنبال کنید

اگر طرفدار ورزش هستید (و حتی اگر نیستید)، پس از یکی از موفقیت‌های ورزشی اسپانیا، آماده جشن گرفتن باشید. در دهه‌های اخیر، اسپانیا موفقیت بزرگی را در فوتبال (فوتبال)، تنیس و بسکتبال تجربه کرده‌است. اسپانیا همچنین میزبان رویداده‌ای بین‌المللی مانند جام جهانی فوتبال و بازی‌های المپیک تابستانی است که آن را مقصد ایده‌آلی برای هر دانشجویی می کند.

 

9. از آثار تاریخی بازدید کنید

اگر سعی دارید به رسانه‌های اجتماعی خود رنگ و لعاب بدهید، دوربین خود را به سمت دستاوردهای شگفت‌انگیز معماری اسپانیایی ببرید! سخت است که مجذوب یکی از کلیساهای جامع، fortresses، قصرهای سلطنتی، مساجدو یا بناهای تاریخی در سراسر اسپانیا نشوید.

 

۱۰. خودتان را پیدا کنید

تصمیم برای ترک دوستان و خانواده برای تحصیل در خارج کار آسانی نیست. با این حال، این فرصتی برای آن دسته از دانشجویان ماجراجویی است که می خواهند به تنهایی یک دنیا را بگردند. فرصت پیدا کنید که خودتان را پیدا کنید، دوستان جدیدی پیدا کنید، یک زبان جدید یاد بگیرید، یک شهر جدید را کشف کنید، و در یک فرهنگ جدید غرق شوید! فواید تحصیل در خارج نامحدود است! سخت‌ترین قسمت این است که بدانید کجا باید بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *