دانشگاه استنفورد دانشجویان را به سفرهای بین‌المللی می‌فرستد

دانشگاه استنفورد

دانشگاه استنفورد آمریکا فرصت‌های مطالعاتی ویژه‌ای را همراه با سفرهای تحقیقاتی بین‌المللی در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد.
به نقل از استنفورد، سالانه بیش از 1000 دانشجو در دانشگاه استنفورد می‌توانند از فرصت‌های مطالعاتی ویژه استفاده کنند و همگام با اساتید در پروژه‌های تحقیقاتی تحت نظر آنها فعالیت نمایند.این امکان برای تمام رشته‌ها از رشته‌های مهندسی و پزشکی گرفته تا رشته‌های علوم انسانی و ارتباطات فراهم است.

در بعضی از این پروژه‌ها دانشجویان می‌توانند در مسافرت‌های جهانی، تحقیقات خود را تکمیل کنند و قابلیت‌های فنی و تحلیلی‌شان را در رشته تحصیلی خود بهبود ببخشند و با تمام جنبه‌های یک تحقیق و پژوهش آکادمیک تمام‌عیار آشنا شوند. این پروژه‌ها به غنی شدن رزومه کاری و علمی دانشجویان شرکت‌کننده، آشنایی با فرصت‌های شغلی و تقویت توانمندی‌ها کمک شایانی می‌کنند.

دانشجویان می‌توانند پس از پایان تحصیلات خود در پروژه‌هایی از این دست شرکت کنند و یا در دیگر شغل‌های مرتبط مشغول به کار شوند.
پروژه‌هایی نظیر ساخت مغز مصنوعی، تولید صخره و سنگ با پرینترهای سه بعدی، واقعیت مجازی، درمان بیماری تب حلزونی و حتی آسیب‌شناسی ازدواج در سنین بسیار پایین از جمله پروژه‌هایی هستند که در رشته‌های مختلف مورد بررسی قرار می گیرند. در سال گذشته بودجه اختصاص یافته به این پروژه‌ها بیش از پنج میلیون و 800 هزار دلار بوده است و 986 دانشجو از این فرصت‌های مطالعاتی استفاده کرده‌اند. 31 درصد این پروژه‌ها در زمینه مهندسی، 22 درصد علوم طبیعی، 18 درصد علوم اجتماعی، 18 درصد برنامه‌های میان رشته‌ای و 11 درصد در زمینه هنری بوده است. 19 درصد سفرهای تحقیقاتی در این برنامه به اروپای غربی، 24 درصد آسیا، 13 درصد آفریقا، 11 درصد آمریکای لاتین و 13 درصد به دیگر مناطق بوده است. دانشجویان شرکت کننده در این طرح از آن به عنوان یکی از بهترین تجربیات آکادمیک خود یاد می‌کنند.

ما شما را از اخرین فرصت ها، اخبار و اطلاعات تحصیلی در کشورهای مختلف جهان مطلع می نماید .
اعزام دانشجوی رویای پارسیان
کارورزی بین المللی نوین پارسیان
کانال تلگرام رویای پارسیان