شهر نانت فرانسه
شهر نانت فرانسه
ژانویه 6, 2021
شهر استراسبورگ فرانسه
شهر استراسبورگ فرانسه
ژانویه 6, 2021

بیاریتز Biarritz|

شهر بیاریتزفرانسه یک شهر ساحلی شیک در خلیج زیبای بیسکای در کشورفرانسه است.بیاریتز تفرجگاه ساحلی مشهور دارای هوای زیبا و اشرافی است. شهر بیاریتز یک مقصد مورد علاقه امپراتور یوگی همسر ناپلئون سوم بود. این ساحل شنی بزرگ با تفرجگاه ساحلی گسترده خود از زمان Belle Epoque گردشگران زیادی را برای تعطیلات به خود جلب کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه اعزام دانشجو رویای پارسیان تماس بگیرید

سایر مناظر دیدنی مربوط به اقیانوس است مانند آکواریوم بیاریتزو فانوس دریایی که در امتداد ساحل بر روی صخره ای عظیم که توسط امواج وحشی آتلانتیک مورد ضرب و شتم قرار گرفته ایستاده است. این شهر عمدتا از خانه های بزرگ ساخته شده است که ثروتمندان به عنوان تفرجگاه تابستانی از آن استفاده می کنند. با داشتن یک فرهنگ تفریحی راحت تر که دارای سابقه ای طولانی در اینجاست از یک سطح مجلل نسبت به آن برخوردار است که از نظر زیبایی متعادل است. این تضاد جالب توجه بخشی از هویت بیاریتز را تشکیل می دهد .

 شهر بیاریتز فرانسه  دارای6 کیلومتر ساحل است و به همین دلیل یک مقصد تعطیلات تابستانی محبوب است. سواحل آن با ماسه ریز و مقادیر زیادی جلبک دریایی مشخص می شود. جلبک دریایی ید را به آب اضافه می کند که به نظر می رسد اثرات مفیدی بر بدن دارد. این خصوصیات سالم آب دلیل محبوبیت تالاسوتراپی یک روش پزشکی از آب دریا برای درمان در استراحتگاههای تفریحی در بیاریتز است.Plage de la Côte des Basques ساحل اصلی گشت و گذار بیاریتز است.

این ساحل زیبا توسط صخره ها قاب بندی شده است و در هنگام جزر و مد زیاد شن و ماسه آن کاملاً در زیر آب از بین می رود و فقط موج ها و موج سواران را پشت سر می گذارد. توجه داشته باشید که خروج از آب در جزر و مد زیاد می تواند مشکل باشد زیرا مجبور هستید روی صخره ها صعود کنید.

بازار بیاریتز با پشتیبانی از چدن در سال 1885 ساخته شده است . حتی اگر به چیزی به طور خاص نیازی ندارید بازدید از این بازار هیجان انگیز را در برنامه خود قرار دهید. پنیر ، پیت ، گوشت تازه ، میوه و سبزیجات تازه در این بازار مسافران را برای یک پیک نیک آماده می کند. همچنین وارد بازار غذاهای دریایی مجاور شوید تا صدف هایی را که در انتظار شما هستند به لرزه در آیند . میانگین دما در بیاریتز Biarritz بسیار متفاوت است.

با توجه به رطوبت درجه حرارت در اکثر سال ها به استثنای برخی از هفته های سرد در زمستان با احتمال باران یا برف در بیشتر فصول سال بسیار خوب است. این منطقه در مقایسه با مقاصد گردشگری در سراسر جهان تا حدودی معتدل است . اگر به دنبال گرم ترین زمان بازدید از بیاریتز هستید ماه های اوت و جولای و سپس سپتامبر بهترین زمان است. بیاریتز یک شهر تفریحی در اقیانوس اطلس زمانی در دهه 1850 به عنوان خانه تابستانی ناپلئون سوم و همسرش امپراطور یوگی دی مونتجیو به سر می برد و بعدها به اولین ساحل گشت و گذار در اروپا در دهه 50 تبدیل شد.

در حالی که مدتی مردم علاقه خود را به این شهر ساحلی زیبا از دست دادند سرانجام محبوبیت خود را دوباره بدست آورد و اکنون برای بسیاری از فرانسوی ها مقصد تعطیلات گرم محسوب می شود. بیاریتز یکی از جالب ترین صحنه های غذا بسیاری از بوتیک های خوب کوچک و یک تفرجگاه طولانی را دارد که از آنجا می توانید زیباترین غروب خورشید و نزدیکی با بسیاری از مکانهای عالی دیگر را در جنوب فرانسه ببینید.

موسسه رویای پارسیان: عضو جامعه مشاوران رسمی ICEF با مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

موسسه رویای پارسیان همراه شما در کشور فرانسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *