انواع ویزای های المان

انواع ویزای آلمان بر اساس هدف‌های متنوع متقاضیان از سفر به این کشور ارائه‌شده‌اند. ویزای آلمان انواع مختلفی دارد که برای اخذ آن می توان اقدام کرد. با توجه به شرایطی که شخص دارد و هدف خود از سفر می تواند یکی از ویزاهای آلمان را اخذ کند. ویزای آلمان شامل ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای تجاری، ویزای توریستی، ویزای الحاق به همسر و … است.باید برای یکی از انواع ویزای آلمان را که به این منظور ارائه‌شده اقدام کنید. در اینجا نمونه‌های مختلف ویزای آلمان را معرفی کرده‌ایم.

دانشگاه‌های آلمان ازجمله مشهورترین دانشگاه‌های جهان هستند و همه‌ساله متقاضیان زیادی برای تحصیل در دانشگاه فنی مونیخ، دانشگاه هایدلبرگ، دانشگاه آخن و… راهی این کشور می‌شوند.

علت پرطرفدار بودن تحصیل در آلمان، تنها سرشناس بودن دانشگاه‌های این کشور نیست. بلکه تحصیل بسیار کم‌هزینه و رایگان است که علاقه‌مندان را به‌سوی این کشور پیشرفته جذب می‌کند.

آدرس سفارت آلمان در ایران کجاست؟

خوشبختانه آلمان در ایران سفارت خانه دارد و به راحتی می توانید به این مرکز کنید. آدرس سفارت آلمان در تهران، خیابان فردوسی، پلاک 324 می باشد. پاسخگویی سفارت در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 12 می باشد که می توانید به راحتی به این مرکز مراجعه نمایید.

شرایط گرفتن وقت سفارت آلمان

شرایط گرفتن وقت سفارت آلمان

ویزای تحصیلی آلمان

ویزای تحصیلی آلمان

ویزای همراه آلمان

ویزای همراه آلمان