چگونه شروع کنیم؟

متقاضیان گرامی برای شروع کار باید ابتدا از شرایط کلی پروسه اخذ پذیرش و نحوه اقدام برای اخذ ویزا آگاه شوند. به این منظور موسسه با توجه به شرایط فرد متقاضی سه نوع مشاوره به همراه تسهیلاتی برای عزیزانی که به دلیل عدم سکونت درمشهد امکان مراجعه حضوری برای عقد قرارداد را ندارند، در نظر گرفته است :

مشاوره و ارزیابی رایگان اولیه:

متقاضیان عزیز برای دریافت اطلاعات اولیه می توانند فرم درخواست ارزیابی رایگان را تکمیل و ارسال نمایند که پس از ارسال این فرم طی مدت حداکثر ۷۲ ساعت، اطلاعات ارسالی بررسی و از طریق ایمیل به این عزیزان پاسخ داده خواهد شد. متقاضیان محترم توجه داشته باشند که به منظور ایجاد سهولت درارائه خدمات مشاوره و کوتاه کردن زمان پاسخگویی فرم ارزیابی را با دقت تکمیل و اطلاعات خواسته شده را به صورت کامل وارد نمایند. ضمناً این ارزیابی اولیه رایگان بوده و هزینه ای برای متقاضیان عزیز در پی ندارد.

مشاوره حضوری:

متقاضیان گرامی برای دریافت کلیه اطلاعات مربوط به اخذ پذیرش و مشاوره ویزا می توانند به دو صورت اینترنتی و حضوری و در ساعات مقرر به موسسه مراجعه نمایند. مشاوره حضوری به مدت 25 دقیقه در دفتر موسسه و توسط کارشناسان مجرب انجام می پذیرد. این مشاوره دارای هزینه می باشد که متقاضیان عزیز می توانند به یکی از صورت های نوشته شده در زیر هزینه خود را پرداخت کنند. متقاضیان عزیز می توانند برای هماهنگی مشاوره حضوری خود به ترتیب مراحل زیر را عمل کنند:
۱- هزینه مشاوره خود را به یکی از 2روش فوق انتخاب و واریز نمایید. (پرداخت اینترنتی موسسه ، پرداخت بصورت حضوری )
۲- فرم در خواست مشاوره حضوری را پر کرده و در انتهای فرم پرداخت هزینه مشاوره را پرداخت نموده.
3- متقاضیان گرامی در این نوع مشاوره می توانند وقت مشاوره را با دفتر موسسه هماهنک نموده و هزینه خود را بصورت حضوری نیز پرداخت نمایند.
4- با تلفن موسسه به شماره 05138436009 و یا 09036184548 تماس گرفته و وقت قبلی جهت انجام مشاوره حضوری خود را هماهنگ کنید.

مشاوره تلفنی:

متقاضیان عزیزی که به دلیل عدم سکونت درشهر مشهد امکان مراجعه حضوری به موسسه برای دریافت مشاوره را ندارند، می توانند به راحتی و از طریق تلفن اطلاعات مربوطه را دریافت نمایند. این مشاوره دارای هزینه می باشد که متقاضیان عزیز می توانند هزینه خود را پرداخت کنند. متقاضیان عزیز می توانند برای هماهنگی مشاوره تلفنی خود به ترتیب مراحل زیر را عمل کنند:
۱- هزینه مشاوره خود را واریز نمایید. ( پرداخت توسط درگاه اینترنتی موسسه )
2 -با تلفن موسسه به شماره 05138436009 یا 09036184548 تماس گرفته ، شماره پیگیری تراکنش اینترنتی خود را به کارشناسان موسسه اعلام و وقت قبلی جهت انجام مشاوره تلفنی خود را هماهنگ کنید.

انعقاد قرارداد از راه دور (برای متقاضیان خارج از مشهد)

متقاضیان اعزام به خارج از کشور که امکان حضور این عزیزان در دفتر موسسه در مشهد جهت انعقاد قرارداد وجود ندارد نیز می توانند از راه دور قرارداد ببندند. برای این کار متقاضیان عزیز باید مراحل زیر را طی نمایند:
۱-نمونه قرارداد موسسه را از واحد اداری موسسه درخواست نمایید تا به ایمیل شما ارسال نماییند.
۲-پیش پرداخت قرارداد را از طریق (واریز به حساب و یا کارت پرداخت نمایید.
3-مدارک لازم جهت اخذ پذیرش تحصیلی را از داخل سایت موسسه مشاهده و فراهم نمایید و آنها را به نشانی موسسه ارسال کنید.
4-با تلفن موسسه به شماره 05138436009 و یا 09036184548 تماس گرفته تا رشته های مورد علاقه شما جهت اخذ پذیرش به ترتیب اولویت با شما هماهنگ شود.
5-در مرحله آخر قرارداد شما از طریق موسسه برای شما ایمیل می شود، شما باید این قرارداد را پرینت گرفته و ۲ نسخه از آن را امضا و همراه با گواهی تایید امضا برای موسسه ارسال نمایید.(لیست رشته های مورد علاقه شما به ترتیب اولویت نیز ضمیمه قرارداد می باشد.لطفاً رشته های مورد علاقه خود جهت اخذ پذیرش را در این لیست نیز وارد نمایید.)

پس از انعقاد قرارداد و در صورت تکمیل بودن مدارک مورد نیاز جهت پذیرش، کار اخذ پذیرش تحصیلی شما آغاز می گردد.