DNS
آموزش عالی یکی از ناموفق ترین حوزه ها در مقابله با حملات سایبری
سپتامبر 18, 2018
HUST
دانشگاه Huazhong University of Science and Technology
سپتامبر 22, 2018

یک نظرسنجی جدید توسط یک اتاق فکر آموزش عالی آلمان نشان می دهد

که دانشجویان بیشتری مدارک تحصیلی شان را ظرف مدت زمان معقولی اخذ می کنند.

تلاشها برای ایجاد Regelstudienzeit ، یک بازه زمانی استاندارد برای تحصیل به زمان معرفی قانون چارچوب فدرال برای آموزش عالی در سال ۱۹۷۶ بازمی گردد. ایده اصلی این بود که دانشگاه ها را به خلق شرایطی ملزم کند که فارغ التحصیلی در بازه زمانی معقولی را برای دانشجویان فراهم می نماید.
مرکز آموزش عالی که اتاق فکری واقع در Gutersloh است و پیشرفتها در نظام دانشگاهی را بررسی کرده و مفاهیمی برای اصلاح خط مشی ها پیشنهاد می دهد، اکنون نتایج رتبه بندی طول مدت تحصیلی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ را با ارقام جدید از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ مقایسه کرده است.
آمارها نشان می دهند که سهم بیشتری از دانشجویان در بازه زمانی معقولی فارغ التحصیل می شوند و امکان این مهم بسیار بیشتر از ۱۵ سال پیش است.
به گفته Sonja Berghoff – کارشناس ارشد روشهای تجربی در مرکز آموزش عالی آلمان: »گرچه تطابق با این چارچوب زمانی برای یک برنامه به پیش شرطهای فردی نیز بستگی دارد، چارچوب فراهم شده برای یک برنامه از نظر ساختارهای سازمانی واضح، اندازه گروه های کوچک و یک مفهوم تحصیل قابل مدیریت نیز نقشی حیاتی دارد.»

تلاشها برای ایجاد Regelstudienzeit ، یک بازه زمانی استاندارد برای تحصیل به زمان معرفی قانون چارچوب فدرال برای آموزش عالی در سال ۱۹۷۶ بازمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *