لهستان
لهستان: مقصد نخست در اتحادیه اروپا برای اجازه اقامت های مرتبط با اشتغال
نوامبر 10, 2018
هوش مصنوعی
کدام کشورها بیشترین فرصت شغلی برای هوش مصنوعی را دارند؟
دسامبر 5, 2018

برنامه جدید برای کارآفرین ها در بریتیش کلمبیا

اداره مهاجرت بریتیش کلمبیا (ونکوور) British Columbia برنامه جدیدی برای جذب کارآفرین های خارجی در این استان ایجاد کرد.

این برنامه دو ساله کارافرینی منطقه ای BC PNP نام دارد و از سال ۲۰۱۹ آغاز می شود. هدف از آن ایجاد و راه اندازی یک بیزینس توسط مهاجران جدیدالورود در شهر های کمتر از ۷۵۰۰۰ نفر است.بیزینس های جدید باید در شعاع ۳۰ کیلومتری شهر های دارای ۷۵هزار نفر جمعیت واقع شوند تا بتوانند شرایط این برنامه کارافرینی بریتیش کلمبیا را کسب کنند.دولت بریتیش کلمبیا هدف از این برنامه را ایجاد اشتغال در سرتاسر استان و پراکندگی جمعیت در سطح بریتیش کلمبیا و نه ونکوور، کوکیتلام ، برنابی و… است.
مشاغل ایجاد شده باید در راستای تقاضای دولت محلی و با حمایت انها باشد. متقاضیان باید از محل بیزینس و منطقه مورد نظر بازدید کنند و از دولت محلی دعوتنامه دریافت کرده و سپس شروع به بیزینس کنند.در نهایت متقاضی مهاجرت به ونکوور از طریق کارآفرینی بریتیش کلمبیا میتواند ویزای کار موقت دریافت کند.
بعد از ایجاد بیزینس در بریتیش کلمبیا و برآورده نمودن تمام شروط مورد نظر دولت که توسط متقاضی امضا شده، فرد می تواند برای خود و اعضا خانواده تقاضای اقامت دائم کانادا را نماید اما لزوم ایجاد و به سوددهی رساندن بیزنس امری الزامی است.دولت شرایط سرمایه گذاری و هزینه کمتری را نسبت به برنامه استانی فعلی برای این برنامه در نظر گرفته است تا مناطق کمتر توسعه یافته رشد خوبی را داشته باشند.
علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، این برنامه شرایط زیر را می طلبد:
انجام سفر اکتشافی
سرمایه گذاری مبلغ ۱۰۰ هزار دلار در یک بیزینس
اثبات دارایی ۳۰۰ هزار دلار
دارا بودن حداقل ۳سال مدیریت بیزینس شخصی یا ۴ سال مدیرارشد یک شرکت در ۵سال گذشته
مالکیت ۵۱% بیزینس در بریتیش کلمبیا
ایجاد شغل برای حداقل یک فرد کانادایی مقیم یا سیتی زن
در طی سفر اکتشافی متقاضی باید طرح پروپوزال اولیه خود را برای مدیران منطقه ای اثبات کرده که انها بتوانند دعوتنامه به عنوان بخشی از شرایط اخذ ویزای کار را صادر کنند.تمامی افراد از آیتم های مختلف مانند مدرک زبان و دارایی بالاتر از مینیمم و… امتیاز کسب می کنند و وارد استخر مجازی متقاضی مهاجرت می شوند سپس دولت بریتیش کلمبیا بالاترین امتیاز ها را انتخاب و دعوت به ارسال مدارک کامل می کند. این انتخاب ها هر ماه انجام خواهد شد.این برنامه از ژانویه ۲۰۱۹ بازگشایی و برای مدت دوسال فعال خواهد بود لذا هنوز جزئیات ریز و امتیازبندی آن اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *