برترین دانشگاه های صنعتی لهستان
معرفی یکی از برترین دانشگاه های صنعتی لهستان
دسامبر 5, 2018
دانشگاه ماننهایم
برترین دانشگاه 2019 آلمان برای تحصیل در رشته مدیریت
دسامبر 20, 2018

۵ دانشگاه برتر آلمان طبق جدیدترین رتبه بندی

با ۵ دانشگاه برتر آلمان طبق جدیدترین رتبه بندی Times Higher Education 2019 آشنا شوید

به تحصیل در آلمان فکر می کنید؟ بهترین دانشگاه های آلمان طبق رتبه بندی دانشگاهی ۲۰۱۹ Times Higher Education شامل موسسات آموزشی معتبر و پرقدمت و همچنین دانشگاه های فنی جوانتر می شود.
دانشگاه های برتر آلمان در سرتاسر این کشور پراکنده شداند و گزینه هایی برای تحصیلی در مونیخ، بریلین و ۳۸ شهر دیگر ارائه می کنند. بیش از ۵۰۰ مدرک تحصیلی (در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) به زبان انگلیسی در دانشگاه های برتر آلمان تدریس می شوند.
در مجموع، ۴۷ دانشگاه آلمانی در بین دانشگاه های بسیار خوب جهان قرار دارند. در ادامه به اختصار با ۵ دانشگاه برتر آلمان آشنا می شوید:
۱- LMU Munich در سال ۱۴۷۲ میلادی تاسیس شده و دارای دومین جامعه دانشجویی بزرگ در آلمان است که ۱۳ درصد آنها را دانشجویان خارجی تشکیل می دهند. LMU Munich 42 تن از برندگان جایزه نوبل – همچون ماکس پلانک و اتو هان- را در خود پرورش داده است.
۲- دانشگاه فنی مونیخ که در قرن نوزدهم میلادی تاسیس شده، تنها دانشگاه دولتی آلمان است که به علم و فناوری تخصیص یافته است. از سال ۱۹۲۷ میلادی، ۱۳ برنده جایزه نوبل در رشته های شیمی، فیزیک و پزشکی به فارغ التحصیلان این دانشگاه اعطا شده است.
۳- دانشگاه هایدلبرگ در سال ۱۳۸۶ میلادی تاسیس شده و دومین دانشگاه پرقدمت آلمان محسوب می شود. نزدیک به ۲۰ درصد جامعه دانشجویی این دانشگاه بین المللی و از ۱۳۰ کشور مختلف جهان هستند.
۴- Humboldt University of Berlin زادگاه مدل دانشگاهی و آموزشی است که سایر دانشگاه های اروپایی و غربی از قرن نوزدهم تاکنون اقتباس کرده اند. در مجموع، ۵۵ برنده جایزه نوبل در رشته های شیمی، فیزیک و پزشکی در این دانشگاه تحصیل کرده اند.
۵- دانشگاه فرایبورگ در سال ۱۴۵۷ میلادی تاسیس شده و دارای ۱۱ دانشکده با سنتی دیرینه در آموزش علوم طبیعی و انسانی می باشد. این دانشگاه دارای چندین انجمن و باشگاه دانشجویی، از جمله یک ایستگاه تلویزیونی دانشجویی می باشد.

به تحصیل در آلمان فکر می کنید؟ بهترین دانشگاه های آلمان طبق رتبه بندی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *