دولت استرالیا دفتر امور ویزایش در تهران را تعطیل کرد
دولت استرالیا دفتر امور ویزایش در تهران را تعطیل کرد
فوریه 2, 2019
۲۳ اصطلاح آلمانی که بهتر است بدانید
۲۳ اصطلاح آلمانی که بهتر است بدانید
فوریه 16, 2019

7 دلیل شگفت انگیز برای ادامه تحصیل در چین

چین به عنوان یک قدرت اقتصادی در حال رشد و پیشرو در تجارت بین الملل و high-tech، در سالهای اخیر سرمایه گذاری عظیمی در زیرساختهای پژوهش، آموزش عالی و نوآوری خود نموده و اساتید و دانشجویان بین المللی بسیاری را از سرتاسر جهان جذب دانشگاه های خود نموده است.

در ادامه به 7 دلیل شگفت انگیز برای اینکه چین را به عنوان مقصد خود برای ادامه تحصیل در خارج از کشور انتخاب کنید، اشاره می کنیم:

  1. کسب تجربه دست اول در یک اقتصاد جهانی در حال رشد: چین مکانی ایده آل برای شروع  ارتقای حرفه ای شماست. شما می توانید با ادامه تحصیل- به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی- از فرصت تجربه کاری دست اول در چین بهره مند شوید و در فرهنگ و رویه های کسب و کار چین غرق شوید.
  2. اثبات آمادگی برای ورود به نیروی کار جهانی: بینش های حاص از زندگی، کار و تحصیل در چین می تواند یک نقطه قابل اتکا در مصاحبه های شغلی و بین المللی سازی رزومه شما باشد. شما می توانید با تمرکز بر مثالهایی که توانسته اید بر موانع زبانی یا فرهنگی فایق آیید و چالش های مختلف را حل کنید، به سرعت خودتان را از سایر متقاضیان متمایز کنید.
  3. یادگیری زبان چینی: دانش زبان چینی که یکی از پرکاربردترین زبانهای جهان است، می تواند درهای بسیاری را در حرفه آینده تان باشید. چه قصد داشته باشید درچین کار کنید، یا به شرکت بین المللی بپیوندید که دارای روابط تجاری با چین است، توانایی صحبت به زبان چینی می تواند شما را به گزینه جذاب استخدام تبدیل کند.
  4. زندگی در یک ابرشهر چینی: چین که 15 ابرشهر جهان (با جمعیت بالغ بر 10 میلیون نفر) را در خود جای می دهد، مملو از مراکز شهری پویا و پررونق است که از آن جمله می توان به شهرهای پکن و شانگهای اشاره کرد که در بین بهترین شهرهای دانشجویی جهان نیز قرار دارند.
  5. تجربه شگفت انگیز و لمس 5000 نسل فرهنگ و تاریخ از نزدیک: این شانس شماست که در مقابل مجسمه ای 187 متری بودا در Longmen Grottoes به شگفت درآیید یا دیوار عظیم چین را از نزدیک لمس کنید.
  6. بهره مندی از پروازهای ارزان در طی تعطیلات سال نوی چینی و هر فرصت دیگر: این شانس شماست که با کمترین هزینه ممکن به کره جنوبی، سنگاپور، ژاپن، مغولستان، تایلند، ویتنام، اندونزی، مالزی، فیلپین و …. سفر کنید.
  7. ایجاد شبکه ی روابط در چین و هر جای دیگر: هر موقعیتی که داشته باشید و بخواهید برای یک NGO کار کنید یا در حوزه مالی، مهندسی و کسب کار و …، ساختن یک شبکه قدرتمند از روابط و تماس ها در سطح جهان در دسترسی به فرصت های بیشتر برایتان موثر خواهد بود. چند سال تحصیل در چین دقیقا همین فرصت را برای شما فراهم می کند.

نگارنده: سمانه سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *