کانادا دو برنامه جدید مهاجرتی برای پرستاران خانگی اعلام کرد
برنامه جدید مهاجرتی برای پرستاران خانگی
مارس 2, 2019
برنامه مهاجرتی جدید آتلانتیک (AIPP)
برنامه مهاجرتی جدید آتلانتیک (AIPP)
مارس 14, 2019

لیست دانشگاههای خارجی مورد تایید وزارت بهداشت برای سال تحصیلی 2020-2019 اعلام شد.

دکتر حمید اکبری قائم مقام معاونت آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص لیست جدید دانشگاههای مورد تایید وزارت بهداشت برای سال تحصیلی 2020-2019 گفت: با بررسی های کارشناسی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در نظر گرفتن سه نظام رتبه بندی معتبر بین المللی Times، QS ، Shanghai لیست دانشگاههای خارج از کشور مورد تایید وزارت متبوع جهت ورودیهای سال تحصیلی 2020-2019 در رشته های مرتبط با علوم پزشکی مشخص و اعلام گردید.

وی افزود این لیست سالیانه مورد بازبینی و بازنگری قرار گرفته و در سال تحصیلی مذکور صرفاً دانشگاههای موجود در این لیست جهت ادامه تحصیل دانشجویان ایرانی در خارج از کشور مورد تایید می باشد.

دکتر اکبری ادامه داد: شایان ذکر است با توجه به مصوبه هفتادمین جلسه شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی، امکان انتقال دانشجویان به داخل کشور که از ابتدای سال 2019 (11 دی 1397) تحصیل خود را در یکی از دانشگاههای مورد تایید خارج از کشور آغاز نموده اند، ممنوع شده و صرفاً در صورت اتمام تحصیل این افراد، مدارک صادره طبق ضوابط اعلام شده قابل ارزشیابی می باشد.

وی تاکید کرد کالج های وابسته به دانشگاه اصلی نامبرده شده در لیست و شعب آن در سایر دانشگاهها مورد تایید نبوده و مدارک صادره از آنها قابل ارزشیابی نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *