لیست جدید مشاغل استان ساسکاچوان کانادا
لیست جدید مشاغل استان ساسکاچوان کانادا
آوریل 8, 2019
ورشو آهنربایی برای کسب و کارها، استارتاپ ها و کارآفرینان
ورشو آهنربایی برای کسب و کارها، استارتاپ ها و کارآفرینان
آوریل 20, 2019

ترکیه دیگر نمی تواند سیل عظیم پناهجویان را بپذیرد

رئیس جمهور ترکیه- رجب طیب ادوغان- طی کنفرانسی در استانبول بیان داشت که ترکیه دیگر نمی تواند یک موج جدید از پناهجویان را بپذیرد. ساختن دیوارهای بلندتر با سیم های خاردار نتوانست مانع مهاجرت غیرقانونی به ترکیه شود.

آژانس خبری آنادلوی ترکیه به نقل از رئیس جمهور ترکیه بیان داشته است که نگه داشتن پناهندگان سوری درون مرزهای ترکیه دیگر تنها راه برای حل مشکل مهاجرت غیرقانونی نیست و فرمول منطقه امنی که وی در شروع بحران سوریه پیشنهاد کرده، کاربردی ترین شیوه برای بازگرداندن پناهجویان است. اگر ترکیه نتواند میلیون ها پناهجو را به کشورهایشان بازگرداند، دیر یا زود آنان به مرزهای اروپا هجوم خواهند برد.

حدود 260 میلیون مهاجر و بیش از 25 میلیون پناهجو در سطح جهان وجود دارد و این تعداد به دلیل فقر، گرسنگی، جنگ های مدنی، حملات تروریستی، بی ثباتی سیاسی و دلایل اقتصادی روز به روز افزایش می یابد.

طبق آمار سازمان ملل، ترکیه بیش از 37 میلیارد دلار از منابع ملی خود را صرف حمایت و حفاظت از پناهجویان نموده و ترکیه به سرپناهی برای پناهجویان از هر نژاد، زبان و مذهبی تبدیل شده است. حتی Budapest Process که یک تالار گفتگوی مشاوره ای در خصوص سیستم های جامع و پایداری برای مهاجرت قانونمند و هدفمند است، از سال 2006 تاکنون توسط ترکیه مدیریت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *