انتخاب نخست کارآفرینان بین المللی لهستان
انتخاب نخست کارآفرینان بین المللی لهستان
آوریل 6, 2019
دستمزد
رشد 7.7 درصدی میزان دستمزد مشاغل در لهستان
آوریل 6, 2019

10 دانشگاه برتر کانادا در سال 2019

با 10 دانشگاه برتر کانادا در سال 2019 آشنا شوید

در رتبه بندی جدید QS برای برترین دانشگاه های جهان در سال 2019، نام 26 دانشگاه کانادایی به چشم می خورد. این رتبه بندی بر اساس شش شاخص- از جمله شهرت اشتغال و آکادمیک و توان تحقیقاتی- می باشد.

در ادامه با 10 دانشگاه کانادایی نخست این فهرست آشنا می شوید:

  1. دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو در بین دانشگاه های برتر جهانی کانادا در جایگاه تخست قرار می گیرد و رتبه 28 جهانی را به خود اختصاص داده است. بهترین امتیاز دانشگاه تورنتو برای شهرت آکادمیک (رتبه 19 در جهان) می باشد. همچنین این دانشگاه در شاخص استخدام پذیری فارغ التحصیلان در بین 50 دانشگاه برتر جهان جای گرفته است.

  1. دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل در رتبه بندی سال 2019 در جایگاه 33 جهانی و تنها 5 رتبه پایین تر از نزدیکترین رقیب کانادایی خود- یعنی دانشگاه تورنتو- قرار می گیرد. این دانشگاه بهترین امتیاز را در شاخص درصد دانشجویان بین المللی کسب می کند، زیرا دارای دانشجویانی از 150 کشور جهان است.

  1. دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا با صعودی چهار پله ای امسال به رتبه 47 جهانی رسیده است. این دانشگاه در شهر ونکور قرار دارد و هشت برنده جایزه نوبل را در خود پرورش داده است.

  1. دانشگاه آلبرتا

این دانشگاه امسال چهارمین دانشگاه برتر کانادا در رتبه بندی QS سال 2019 محسوب می شود. دانشگاه آلبرتا دارای رتبه 119 جهانی است و یک محرک اقتصادی عظیم برای ایالت آلبرتای کانادا محسوب می شود و 5 درصد از GDP سالانه این ایالت را به خود اختصاص می دهد.

  1. دانشگاه مک مستر

دانشگاه مک مستر با رتبه جهانی 146، پنجمین دانشگاه برتر کانادا محسوب می شود. این دانشگاه در ایالت انتاریوی کانادا واقع شده و به ویژه به سبب دانشکده پزشکی خود شهرت دارد.

  1. دانشگاه مونترال

دانشگاه مونترال با سقوطی یک پله ای نسبت به رتبه بندی سال گذشته، از جایگاه پنجم به ششم در بین دانشگاه های کانادا رسیده است. این دانشگاه در سال 1878 میلادی تاسیس شده است.

  1. دانشگاه واترلو

دانشگاه واترلو در رتبه بندی جهانی 2019 جایگاه 163 را به خود اختصاص داده و به ویژه در شاخص فعالیت های تحقیقاتی اساتید دانشگاهی درخشان عمل کرده است. این دانشگاه که در سال 1956 میلادی تاسیس شده، یکی از دانشگاه های جوان کانادا محسوب می شود.

  1. دانشگاه وسترن

دانشگاه وسترن در ایالت انتاریو واقع شده و رتبه 214 جهانی را در سال 2019 به خود اختصاص داده است. بالاترین امتیاز این دانشگاه به شاخص درصد اساتید بین المللی مربوط می شود.

  1. دانشگاه کالیاری

دانشگاه کالیاری که جایگاه 229 جهانی را در رتبه بندی سال 2019 QS به خود اختصاص داده است، دارای پنج پردیس می باشد، از جمله یک شعبه در دوحه قطر که در سال 2007 تاسیس شده و بر آموزش پرستاری تمرکز می کند.

  1. دانشگاه کوئینز

دانشگاه کوئینز که در ایالت انتاریو واقع شده، همچنان در بین 10 دانشگاه برتر کانادا قرار دارد. این دانشگاه که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کانادا محسوب می شود، در سال 1841 میلادی تاسیس شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *