تدریس زبان انگلیسی در آلمان
تدریس زبان انگلیسی در آلمان
دسامبر 14, 2019
متخصصان IT
دو برابر شدن فرصت های شغلی آی تی در آلمان
دسامبر 15, 2019

معرفی 5 دانشگاه برتر آلمان در سال 2020

در جدیدترین رتبه بندی معتبر دانشگاهی جهان (QS) برای سال 2020، پنج دانشگاه آلمانی به خاطر شهرت دانشگاهی، شهرت به عنوان کارفرما، نسبت استاد به دانشجو، فعالیت های تحقیقاتی، نرخ دانشجویان بین المللی و اساتید بین المللی برگزیده شده اند.

آلمان که عنوان چهارمین مقصد رویایی تحصیل برای دانشجویان بین المللی را یدک می کشد، رشدی بی سابقه از نظر مزایا برای دانشجویان بین المللی را نیز تجربه می کند. بنابراین، اگر مزایای تحصیل در آلمان بعنوان کشور ایده آل تان برای ادامه تحصیل را با یک دانشگاه معتبر آلمانی ترکیب کنید، با یک تیر دو نشان زده اید!

اما بپردازیم به معرفی این 5 دانشگاه برتر آلمان:

5. (Karlsruhe Institute of Technology (KIT

این دانشگاه که هم اکنون نزدیک به 26 هزار دانشجو را در خود جای می دهد، عمدتا در حوزه های STEM (علوم پایه، فنی مهندسی و ریاضیات) تخصص دارد. این دانشگاه که به دلیل حمایت از دانشمندان جوان نیز شهرت جهانی دارد، از حیث استفاده از مفاهیم نوآورانه رای توسعه ویژگی های علمی و فردی، محیط تحقیقاتی دانشگاهی عالی و فرصت های شبکه سازی ملی و بین المللی بی نظیر نیز عملکرد چشمگیری داشته است.

4. Humboldt-Universität zu Berlin

دانشگاه هامبولت که در سال 1810 میلادی در برلین تاسیس شده، هنگامی که موسس آن Wilhelm von Humboldt عنوان “مادر تمام دانشگاه های مدرن” را به این دانشگاه داد.

این دانشگاه با داشتن فارغ التحصیلان مشهوری همچون کارس مارکس و فردریش انگلز و همچنین رمان نویس مشهور- آلفرد دوبلین- سکویی برای پرورش برترین استعدادهای آینده جهان و بهشتی برای خلاقان بلندپرواز است!

3.Heidelberg University

دانشگاه هایدلبرگ، قدیمی ترین دانشگاه آلمان و یکی از متمرکزترین موسسات تحقیقاتی اروپاست. این گفته مشهور که “هیچ دو دانشجویی مسیر یکسانی را در هایدلبرگ نخواهند پیمود” نشان می دهد که همیشه اتفاق جدیدی در این دانشگاه رخ می دهد که الهام بخش جامعه دانشجویی آن است و از انتظارات اساتید نیز پیشی می گیرد.

2.LMU Munich

این دانشگاه که عنوان دانشگاه قلب مونیخ را دارد، یک رویکرد بین رشته ای قوی را پرورش می دهد که آینده جهانی دانشجویان را تضمین می کند. تفکر و پژوهش خلاقانه از جمله عناصر مرکزی برنامه های تحصیلی LMU هستند و این دانشگاه به دلیل مرکز پزشکی عالی خود نیز شهرت دارد.

1.(The Technical University of Munich (TUM

برترین دانشگاه آلمان در رده بندی سال 2020، دانشگاه فنی مونیخ است که به عنوان “دانشگاه کارآفرینان” نیز شهرت دارد. این دانشگاه استعدادهای بیش از 40 هزار دانشجو (که 24 درصد از آنها بین المللی هستند) را ادغام کرده و آنها را به بیش از 170 برنامه تحصیلی معرفی می کند.

دانشجویان در نوآوری عرق می شوند و پروژه های قدرتمندی خلق می کنند که حتی از رویاهای خودشان نیز پیشی می گیرند و رد پایی بلندمدت در انقلاب صنعتی چهارم برجای می گذارند.

چنانچه کنجکاوید درباره فرصتهای ادامه تحصیل در دانشگاه های المان و همچنین سایر دانشگاه های معتبر بدانید، با مشاوران موسسه توسعه علمی رویای پارسیان تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

نگارنده: سمانه سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *