شهر استراسبورگ فرانسه
شهر استراسبورگ فرانسه
ژانویه 6, 2021
شهر مارسی
شهر مارسی فرانسه
ژانویه 6, 2021

آوینیون|Avignon

شهر آوینیون فرانسه و یا همان Avignon یکی دیگر از شهرهای فرانسه است که در ناحیه پروانس آلپ-کوت دازور و در بخش جنوب شرقی این کشور واقع شده است. شهر آوینیون در فرانسه دارای مساحتی حدود ۷۸/۶۴ کیلومتر و جمعیتی برابر ۴۷۰۰۰ نفر در سال ۲۰۲۰ است که نسبت به سال گذشته ۶۴/۰ درصد افزایش داشته است. این شهر همچنین از شهرهای مونپلیه، مارسی، گرونوبل، لیون و نیس به ترتیب حدود ۹۵، ۱۰۳، ۲۲۳، ۲۳۰ و ۲۶۱ کیلومتر فاصله دارد.

دلیل شهرت اوینیون برای گردشگران، خیابان های قدیمی، قلعه های باقی مانده از قرون وسطی و معماری گوتیک کاخ های پاپ ها است که به دولت واتیکان و قرن 14 میلادی تعلق دارند. از دیگر جاذبه های آن باید به جشنواره داوینیون اشاره کرد که فستیوال هنری است و برای نمایش، فیلم، رقص و تئاترهای خیابانی خود سالانه صدها هزار گردشگر را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه اعزام دانشجو رویای پارسیان تماس بگیرید

 

آب و هوای شهر آوینیون

شهر آوینیون فرانسه به طور کلی دارای تابستان‌های کوتاه، گرم و زمستان‌های بسیار سرد به همراه باد و ابر است. همچنین دمای هوا در طول سال در این شهر از ۲ درجه سانتی‌گراد تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد متغیر بوده و دمای کم‌تر از ۳- درجه سانتی‌گراد و یا بیشتر از ۳۵ درجه سانتی‌گراد در این شهر بسیار نادر است.

شهر آوینیون در فرانسه از یازدهم ماه ژوئن تا ششم ماه سپتامبر گرم و از چهاردهم ماه نوامبر تا پنجم ماه مارس سرد است. متوسط دمای هوا نیز در فصول گرم و سرد سال در این شهر به ترتیب برابر ۲۷ درجه سانتی‌گراد و ۱۴ درجه سانتی‌گراد در روز است.

همچنین چهارم آگوست و دوازدهم ماه ژانویه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین روزهای سال در شهر آوینیون در فرانسه هستند. حداقل و حداکثر دمای هوا نیز در چهارم ماه آگوست به ترتیب ۱۹ و ۳۱ درجه سانتی‌گراد و در دوازدهم ماه ژانویه به ترتیب برابر ۲ و ۱۰ درجه سانتی‌‌گراد است.

بهترین زمان سال برای بازدید از شهر آوینیون در فرانسه نیز از اواسط ماه می تا اواخر ماه اکتبر با دمایی بین ۱۸ درجه سانتی‌گراد تا ۲۷ درجه سانتی‌گراد است.

جاذبه های برتر در آویینون

استفاده از آنها برای یک شهر کوچک در یک شهر متنوع و متنوع بود: اتاقهایی که برای ذخیره اسلحه و زره پوش یا طلا و نقره ای فراوان که پاپیچ را نگه داشته بود؛ سالن های سالن های تزئین شده با پرده ها برای خوردن و نوشیدن؛ کلیساها برای دعا کردن؛ اتاق خواب های اتاق خواب، اتاق های دیدنی برای تحت تاثیر قرار دادن بازدید کنندگان سکولار و دینی، و تراس برای تحسین دیدگاه از.سایت میراث جهانی یونسکو با راهنمایی های صوتی در زبان های مختلف، فیلم ها و رسانه های چند رسانه ای به شما نشان می دهد که زندگی گذشته شما را سازماندهی کرده است.  همچنین تورهای پشت صحنه خوب به مناطقی که ممکن است شما را ندیده باشید، در فرانسه و انگلیسی وجود دارد. این کاخ راز نامیده می شود و هزینه آن به قیمت 24،50 دلار (قیمت های 2015) به ازای هر نفر است.

موزه قصر پتی موزه پیت پالیس. آویینون گردشگری / F. الیور

پایت پالیس توسط پاپ در سال 1335 به عنوان یک خانه خریداری شد، اما آن را نادیده گرفته و پس از آن در قرن 15 بازسازی شد. به عنوان اقامتگاه مهمانان مهمان (مانند Cesare Borgia در سال 1498، فرانسیس 1 در 1533 و دوک اورلئان در 1660) مورد استفاده قرار می گیرد، امروز، Musée du Petit Palais. کاخ لذت بخش موزه پر از گنجینه های: مجسمه های رومی و گوتیک و مجموعه کامپانا است که نقاشی های ایتالیایی را از قرن های 13 تا 16 میلادی نشان می دهد. پیروی از هنر و می توانید ببینید که چگونه چشم انداز و واقع گرایی از مدرسه سینوسی از دوره اولیه تا رنسانس توسعه یافته است.

تورهای قدم زدن از شهر قدیمی Avignon

محل قصر در آوینیون. آویونون گردشگری / Clemence Rodde

شهر آوینیون فرانسه در اطراف Palais des Papes تحمیل می شود. یک نقشه را از دفتر گردشگری بردارید و در امتداد خیابان های تنگه ای باریک که شهر قدیمی را پر می کنید، در اصل توسط استوانه های دایره ای محافظت می شود. این تصویر یک شهر قرون وسطی و رنسانس است. غار تینتوریور که از رودخانه سورگه پیروی می کند، آب هایی را که در قرن 18 و 19 میلادی ساخته شده اند و در آنجا زندگی می کنند؛ Quartier de la Balance که به Pont Bénézet و Place de l’Horloge میرسد، مربع وسیعی است که درختان با تئاتر، تالار شهرداری و کافه های پیاده روی متعدد در سواحل دور میشوند.

 

پل Avignon – معروف Pont St-Bénézet،

Pont St-Bénézet در قرن بیست و یکم، به شکل افسانه، بوسیله یک پسر چوپان جوان پس از دریافت پیامی برای انجام این کار توسط یک فرشته، ساخته شد. هر کدام از ریشه های آن، پل تبدیل به تنها نقطه عبور از مهم ترین رون بین لیون و مدیترانه بود. پل قوس تا قرن هفدهم زنده ماند و امروز یکی از نمادهای بزرگ شهر جذاب است. این آهنگ معروف برای ترانه ی پونت دو آوینیون است ، هرچند که هرگز به اندازه ی کافی بزرگ نبود که بتوان از آن در تمام رقص ها استفاده کرد.

اما این کار بزرگ مهندسی بود که امروز می توانید در نمایشگاه های موزه های جدید، فیلم ها و رسانه های تعاملی که نشان می دهد چگونه پل برای قرن ها تغییر کرد، امروز به شما قدردانی می شود.

موزه کالمت آویونون گردشگری / Clemence Rodde

Esprit Calvet یک پزشک موفق بود که مجموعه های قابل توجه خود را به یک بنیاد مجهز کرد که امروزه موزه ها و موسسات مختلف را در آویینون اجرا می کند.

موزه Calvet در قصر زیبا و زیبای قرن 18 هجری شمسی با دنیای باستانی آغاز می شود و به ویژه چهارمین قرن پیش از میلاد استلا، سنگ های قیمتی حک شده با چهره. مجسمه ها، وسایل نقره ای و فینچر در کنار نقاشی های فرانسوی، ایتالیایی و فلمشی از قرن 16 تا 19 قرن نشسته است.

روشه دس پارک

 نمایش از پارک روچ دز پارک. آویونون گردشگری / Clemence Rodde

شما این پارک دوست داشتنی را پیدا خواهید کرد، یک وادی صلح سبز در شمال Palais des Papes. صعود کردن از چمن های موذی و چشمه های جادویی به تپه تپه برای دیدنی افسانه ای بر شهر و رودخانه. مستو در زیر شما مدونا طلایی بر روی برج کلیسای جامع Notre-Dame-des-Doms در مقابل کاخ پاپ می شکند. همه چیز را برای یک پیک نیک در بازار بازار هال خریداری کنید و غذای نوشیدنی و پنیر را بخورید، نان تازه و گلدان هایی که مشرف به شهر سنگی شکوه زیر است.

 

بازارها

بازار تحت پوشش مدرن، Les Halles در جای Pie، محل خرید مواد غذایی جدی است. 40 اصطبل های مختلف تولید محصولات محلی پرونس را از سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 6 صبح تا 1 بعد از ظهر به فروش می رسانند.

روز شنبه صبح روز شنبه، محل فروش گل ها را در بازار محل کار قرار دهید و روزهای یکشنبه خریداری کنید. از ماه ژوئن تا سپتامبر روز سه شنبه هر ماه در Allées de l’Oulle ، یک بازار غذای تخصصی، تولید کنندگان کوچکتر را به شهر می آورد.

تعطیلات آخر هفته، تعداد زیادی از بازارهای مواد غذایی در خیابان میشل و کریلون قرار دارد .

خرید تخصصی

با یک شکلات تازه در یکی از بهترین شکلات ها، پویاریارد، که شاخه های سراسر جنوب فرانسه دارد، شروع کنید. در آویونون، مغازه در 33 رو جوزف ورنه، تلفن: 00 33 (0) 4 90 85 96 33 است.

اگر شما در پرونس هستید، برای کسانی که پارچه های رنگی روشن، پارچه های کلاسیک را دنبال می کنید. سعی کنید لزن Indiennes د Nîmes ، Mistral در 9 rue des Fourbisseurs، تلفن: 00 (9) 81 44 90 24 برای انتخاب خوب است.

عتیقه جات، از جمله سفال قدیمی و مبلمان پروانکل و وسایل آشپزخانه، در نمایشگاه Herve Baume ، 19 Rue de la Petite Fusterie، tel: 00 33 (0) 4 90 86 37 66.

برای همه چیزهایی که Lavendar، که اکثر پروانکل از گیاهان است، راه خود را به Lavande & Co، 61 Rue Grande Fusterie، tel: 00 33 (0) 4 90 14 70 05.

آویینیون انتخاب خوبی از مغازه ها و برخی از بازارهای بزرگ جنوب فرانسه دارد.

 

جشنواره و رویدادهای آویینیون

 جشن آواز در آوینیون. گردشگری Avignon / Ph. بار

از همه رویدادهایی که در شهر آوینیون می گذرد، جشنواره Avignon شناخته شده تر است، هر دو در سطح ملی و در سراسر جهان. آن را در سال 1947 توسط بازیگری بازیگر ژان Vilar آغاز شد که هدف آن آوردن تئاتر به توده ها با بازیگران برتر مانند ژان نگرونی و جین مورو بود. هر ساله در ماه جولای برگزار می شود، رویداد طولانی مدت 3 هفته طول می کشد حیاط اصلی کاخ پاپ که می تواند تا 2000 تماشاگر را نگه دارد. این یک رویداد واقعا بین المللی است با بیش از 40 اجرای مختلف تئاتر، رقص و موسیقی و همچنین نمایشگاه های هنرهای زیبا در سراسر شهر. شرکت هایی از سراسر جهان کارهای خود را از Euripides به Chekhov، Shakespeare به Mikhaïl Boulgakov انجام می دهند.

همچنین یک فستیوال سبک مانند Avignon Public Off که دارای بیش از 100 مکان کوچکتر است، وجود دارد. اجرای صحنه های رایگان در محل Horloge وجود دارد.

دیگر رویدادهای غیرواقعی شامل جشنواره آویینیون بلوز در ماه اکتبر با نوازندگان نیواورلئان به لندن و پاریس می شود.

بازار کریسمس سالانه در خیابان های مرکزی با خیابان های صنایع دستی، نمایش های موسیقی، رقصنده های مردمی و صحنه های خنده دار و مجسمه ها روبرو می شود.

 

موسسه رویای پارسیان: عضو جامعه مشاوران رسمی ICEF با مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

موسسه رویای پارسیان همراه شما در کشور فرانسه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *