شهر بوردو فرانسه
شهر بوردو فرانسه
ژانویه 6, 2021
شهر تولوز فرانسه
شهر تولوز فرانسه
ژانویه 6, 2021

شامونیکس | Chamonix

شهر شامونیکس فرانسه در سال 1924 میلادی، نخستین میزبان بازی های زمستانه المپیک در جهان بوده است. به همین دلیل، نام آن برای همیشه در تاریخ ثبت شده است. از جمله دیدنی های این شهر باید به مونت-بلانک (بلندترین کوه اروپای غربی) و مناطق اسکی در دره شامونیکس اشاره کرد. این شهر برای دوستداران اسکی بسیار جذاب است و حتی افرادی که تازه می خواهند اسکی شروع کنند نیز از امکانات بسیاری در شامونیکس بهره مند هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با موسسه توسعه علمی رویای پارسیان تماس بگیرید

موقعیت مکانی شهر شامونیکس

شهر شامونیکس فرانسه، با زیبایی های منحصر به فردش یکی از جذاب ترین شهر های کشور توریستی فرانسه بوده که خود را در آغوش وسیع کوه آلپ جای داده است. شامونیکس همان شهری است که در سال 1924 میلادی به عنوان اولین میزبان مسابقه های المپیک زمستانه به تمام جهانیان معرفی شد. از همین رو می توان در کنار جاذبه های گردشگری اش یکی دیگر از دلایل محبوبیت این شهر در تاریخ گردشگری را همین دانست. این شهر که به عنوان شهر برفی فرانسه شناخته شده است با جذابیت ها خاص و منحصر به فردش به ویژه در فصل زمستان، گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند و با هیجانات خاص خود، خاطره ای پاک نشدنی را در ذهن آنان رقم خواهد زد.

جاذبه های شهر شامونیکس

کوه مونت بلانک | Mont Blanc

کوه مونت بلانک که یکی از بلند ترین کوه های اروپای غربی به حساب می آید با طبیعت دست نخورده و فوق العاده زیبایش چشم اندازی رؤیایی و بی مانند را رونمایی می کند که نظیر آن در هیچ کجای دنیا وجود ندارد. هرساله به ویژه در فصل زمستان بازدید کنندگان بی شماری به این منطقه هجوم می آورند. امکانات رفاهی ویژه، هتل های مجلل و شیک، رستوران های متعدد با غذاهای اروپایی و بین المللی همه و همه لذت بردن از مناظر بی همتای مونت بلانک را برایتان دوچندان می کند.

 پیست اسکی شامونیکس

پیست اسکی شامونیکس یکی دیگر از جاذبه های خاص و دیدنی این شهر است که به عنوان یکی از مهم ترین و برترین پیست های جهان معرفی شده است. این پیست با وسعت و بزرگی که دارد 5 پیست اسکی مفرح و هیجان انگیز را در خود جای داده است. جالب است بدانید که گردشگران این پیست با طی کردن مسافتی حدود 20 کیلومتر، می توانند به یخچال های طبیعی و نیز بسیاری از قسمت های مختلف کوه های آلپ راه پیدا کنند.

آب و هوای شامونیکس

شهر شامونیکس فرانسه یکی از شهر های متفاوت فرانسه است و افرادی را به سمت خود می کشد که در عین حال عاشق هیجان و آرامش  و نیز تاریخ و طبیعت باشند. فقط کافی است، زمان مناسبی را برای رفتن به آنجا انتخاب نمایید تا شهر شامونیکس و جاذبه های آن نیز به طور تمام و کمال برای آنان خاطره یک سفر بی مانند را به وجود آورد.

شامونیکس همانند دیگر شهر های کشور فرانسه، 4 فصل خود را به معنای واقعی حفظ کرده است. این شهر دارای آب و هوای معتدل و زمستان های نسبتاً سرد است. به جرات می توان گفت آب و هوای شامونیکس متفاوت تر و خاص تر از دیگر شهر های فرانسه است که این خاص بودن را به محض ورود به این شهر می توان لمس کرد.

 

موسسه رویای پارسیان: عضو جامعه مشاوران رسمی ICEF با مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

رویای پارسیان همراه شما در کشور فرانسه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *