همکاری دانشگاه های آلمان و بریتانیا
همکاری دانشگاه های آلمان و بریتانیا
فوریه 3, 2021
لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت
لیست دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت
فوریه 8, 2021

تسهیلات جدید دولت کانادا برای اجازه کار

تسهیلات جدید دولت کانادا برای اجازه کار پس از فارغ التحصیلی در دوران کرونا

 

دانشجویان بین المللی مایل به ادامه تحصیل در کانادا در حال حاضر با عدم قطعیت های بسیاری از نظر سفر به کانادا، محدودیت های سفر و همچنین برنامه های آنلاین مواجهند. دولت کانادا اخیرا تصمیم گرفته اقدامات جدیدی در خصوص شایستگی برای اجازه کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) اتخاذ کند که به نفع دانشجویانی است که در کلاسهای درس آنلاین شرکت می کنند.

اقدامات جدید که توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا اتخاذ شده، انعطاف پذیری بسیاری در خصوص قوانین و مقررات اجازه کار را به ویژه برای دانشجویانی که به دلیل شرایط ناشی از ویروس کرونا کلاسهایشان را آنلاین می گذرانند ارائه می نماید. معرفی این تغییرات مورد استقبال گسترده دانشجویان بین المللی قرار گرفته است.

این اقدامات جدید شامل موارد زیر می شود:

  • دانشجویان می توانند تا ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ تحصیل آنلاین کنند و هیچ زمانی از اجازه کار آینده آنها کاسته نمی شود، البته به شرطی که ۵۰ درصد از برنامه شان را در کانادا گذرانده باشند.
  • دانشجویانی که در برنامه های تحصیلی می تا سپتامبر ۲۰۲۰ ثبت نام کرده اند و تا تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۱ به طور آنلاین تحصیل می کنند و از بیش از یک برنامه تحصیلی فارغ التحصیل می شوند می توانند از فرصت ترکیب مدت برنامه هایشان هنگام درخواست برای اجازه کار PGWP استفاده کنند. هرچند ۵۰ درصد از کل تحصیلاتشان باید در کانادا طی شده باشد.

پیش از شیوع ویروس همه گیر کرونا، برنامه های Distance Learning واجد شرایط اجازه کار پس از فارغ التحصیلی نمی شدند. اما تصمیمات جدید دولت کانادا به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد بخشی از تحصیلشان را آنلاین طی کنند و حداقل نیمی از دوره تحصیلشان را هم در کانادا بگذرانند.

اجازه کار پس از فارغ التحصیلی یکی از مزایای مهم تحصیل در کانادا برای دانشجویان بین المللی است که مایل به تحصیل و سپس اشتغال پس از فارغ التحصیلی می باشند. وقتی یک دانشجوی بین المللی برنامه تحصیلی را در یک موسسه آموزش عالی کانادایی واجد شرایط به پایان می رساند، می تواند اجازه کار PGWP اخذ نماید که فرصت کار به مدت ۳ سال در کانادا را برای دانشجویان بین المللی فراهم می سازد.

 

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصتهای تحصیلی و پژوهشی در برترین دانشگاه های جهان بدانید، با گروه پارسیان نماینده رسمی برترین دانشگاه ها و کالج های جهان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *