بورسیه های موسسه ماکس پلانک
بورسیه های موسسه ماکس پلانک
آوریل 7, 2021
بورسیه های PhD دانشکده مدیریت IESEG فرانسه
بورسیه های PhD دانشکده مدیریت IESEG فرانسه
آوریل 24, 2021

سوئیس مقصد تحصیلی ایده آل برای رشته های گردشگری و مهمانداری

چرا سوئیس مقصد تحصیلی ایده آل برای رشته های گردشگری و مهمانداری است

سوئیس بسیاری از برترین موسسات آموزش عالی و دانشگاهی جهان در حوزه گردشگری و مهمانداری را در خود جای می دهد که این کشور را به بهترین مقصد تحصیلی برای علاقه مندان به این حوزه تبدیل کرده است.

 کشور سوئیس درتاریخچه گردشگری به عنوان یک مقصد اجتناب ناپذیر از قرن هجدهم که مراکز مهمانداری لوکس و پیشرفته در آن بنا شدند تا به امروز مطرح بوده است که به گردشگران برجسته و ثروتمند اجازه می دهد تا از مناظر چشم نواز و هوای سالم دریاچه جنوا لذت ببرند.

ورودی مشتریان اروپایی ثروتمند مالکان هتل ها را بر آن داشت تا با خدمات نوآورانه، عملیات بهتر و فرایندهای عملیاتی مدرن پاسخگوی نیازهای در حال رشد مشتریان خود باشند. علاوه بر چشم انداز مهمانداری مشهور جهانی، کشور سوئیس به دلیل شیوه آموزش کاربردی و یادگیری تجربی نیز شهرت دارد که رویکردی عملی به ارائه یک تجربه کاربردی علاوه بر تئوری را ممکن می کند.

شبیه سازی محیط کار واقعی: این شیوه یادگیری که کاربرد گسترده ای در بسیاری از موسسات آموزشی در سوئیس دارد، یادگیری تعاملی و متنوع تری را ممکن ساخته و فضایی برای ارائه راهکاری نوآورانه تر و پایدار فراهم می نماید. با شبیه سازی محیط های کار واقعی در دانشگاه ها و آموزشگاه ها، دانشجویان نه تنها مراکز مشتری محور را تجربه می کنند، بلکه چشم اندازی جامع از مدیریت بخشهای مختلف هتلداری و مهمانداری از نظر عملیات و فرایندهای درگیر کسب می نمایند.

نه تنها کلاسهای کاربردی بخشی از برنامه آموزشی هستند، بلکه اغلب با چندین فرصت کارآموزی همراه می شوند که به دانشجویان اجازه می دهد کاملا در عرصه حرفه ای غرض شده و بنابراین تجربه نخست خود را قبل از فارغ التحصیلی به دست آورند و مهارتهای کاربردی تری را در پایان تحصیلات به بازار کار بیاورند. در مقایسه با گذشته، آموزش مهمانداری در کشور سوئیس از برنامه آموزشی صرفا متمرکز بر عملیات هتلداری – مانند غذا و نوشابه، پذیرش و بخش اتاق ها- اکنون به رویکردی جامع تر تبدیل شده و شامل حوزه های غیرمرسومی فعالیت های مشتری محور مانند مدیریت رویدادها، مدیریت اسپا و مراکز تفریحی نیز می شود.

انتقال مهارتهای مناسب: بهترین دانشکده های مهمانداری سوئیس امروزه مجموعه مهارت های نرم بیشتری مانند نوآوری، رهبری، کار تیمی و خلاقیت را به دانشجویان آموزش می دهند. این مهارتهای قابل انتقال به فارغ التحصیلان کمک می کند فراتر از درک سنتی از حرفه ها عمل کنند.

جایگاه نخست سوئیس در شاخص نوآوری جهانی: این امر ناشی از به کارگیری برنامه های آموزشی متناسب با دیجیتالیزاسیون و نوآوری بوده که نهمین سال متوالی صدرنشینی در این فهرست را برای سوئیس به ارمغان آورده است.

یکی از شادترین کشورهای جهان: زیبایی طبیعت و قرارگیری در جمع ۳ کشور شاد جهان در چندین سال متوالی را نیز علاوه بر مزایای حرفه ای برای فارغ التحصیلان مهمانداری بایستی در نظر گرفت.

با اینکه کشور سوئیس بیش از هر زمان دیگر پذیرای جامعه دانشجویی بین المللی می باشد، همچنان به ارزشهای صداقت، سختگوشی، نظم و حس مسولیت پذیری در صدر صنعت مهمانداری خود ارج می نهد.

 

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصتهای تحصیلی و پژوهشی در برترین دانشگاه های جهان بدانید، با گروه پارسیان نماینده رسمی برترین دانشگاه ها و کالج های جهان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *