کمک های مالی برای تحصیل در خارج از کشور
کمک های مالی برای تحصیل در خارج از کشور
جولای 13, 2021
بورسیه های موسسه ماکس پلانک
بورسیه های موسسه ماکس پلانک آلمان
جولای 22, 2021

توصیه های اختصاصی برگزارکنندگان آیلتس – بخش اول

توصیه های اختصاصی برگزارکنندگان آیلتس برای متقاضیان تحصیل، کار و اقامت در کانادا – بخش ۱

 

دروازه های کانادا را با آیلتس بگشایید!

کانادا یکی از پذیراترین کشورهای جهان برای مهاجران است، پس جای تعجبی ندارد که این کشور یک مقصد محبوب برای متقاضیانی باشد که مایل به پیگیری اهداف تحصیلی و شغلی خود در عرصه بین الملل هستند.

اگر مایلید در کانادا تحصیل، کار و زندگی کنید، بایستی از الزامات آزمون های زبان انگلیسی مرتبط نیز آگاهی داشته باشید. برای اخذ هر نوع ویزای کانادا، باید قابلیت های زبان انگلیسی خود را به اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) اثبات کنید. برگزار کنندگان آزمون آیلتس که محبوبترین آزمون زبان برای مقاصد تحصیل و کار در خارج از کشور می باشد، توصیه های ویژه ای برای متقاضیان مهاجرت به کانادا دارند که در ادامه به مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

 

مهاجرت به کانادا به عنوان مهاجر یا دانشجو یا نیروی کار ماهر

روشهای متعددی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که اکثر آنها نیازمند اثبات مهارتهای زبان انگلیسی یا فرانسه هستند.

آيلتس جنرال در فهرست آزمون های زبان انگلیسی مورد تایید اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) قرار دارد. این آزمون مهارتهای زبان انگلیسی شما را در چهار حوزه شنیداری، نوشتاری، خواندن و گفتاری ارزیابی می کند.

بعلاوه، آیلتس آکادمیک نیز که مورد پذیرش گسترده کالج ها، دانشگاه ها و چندین موسسه آموزشی منتخب (DLI) در سرتاسر کانادا می باشد برای مقاصد آکادمیک و تحصیلی کاربرد دارد.

در چه نوع آزمون آیلتس باید شرکت کنم؟

شما می توانید در آزمونهای آيلتس جنرال و آکادمیک، به صورت کتبی/حضوری یا آنلاین/کامپیوتری شرکت کنید. هر دو گزینه در مراکز رسمی برگزاری آزمون آيلتس وجود دارند که در بیشتز ۱۴۰ کشور جهان واقع شده اند. فهرست کاملی از مراکز مجاز به برگزاری آزمون های آيلتس به تفکیک کشور را می توانید از لینک زیر پیدا کنید:

https://www.ielts.org/for-test-takers/book-a-test?utm_source=CIC%20web&utm_medium=Referral_article1&utm_campaign=CanadavisaCIC

آیلتس جنرال مناسب متقاضیانی است که برای برنامه های نیروی کار ماهر همچون اکسپرس انتری، برنامه های استانی (PNP) و برخی دوره های آموزشی شرکت می کنند. اداره مهاجرت کانادا (IRCC) هر دو نوع آیلتس کاغذی و کامپیوتری را می پذیرد.

آیلتس آکادمیک مناسب متقاضیانی است که مایل به تحصیل در مقاطع کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی در یک محیط انگلیسی زبان یا یک دانشگاه، کالج یا پلی تکنیک معتبر کانادایی هستند. همچنین شما می توانید برای مقاصد ثبت نام های حرفه ای در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت کنید. این آزمون بررسی می کند که آیا سطح زبان انگلیسی شما برای یک محیط دانشگاهی کفایت می کند یا خیر. نکته مهم این آزمون وازگانی است که در یک محیط دانشگاهی متداول می باشند. در واقع، آیلتس آکادمیک تنها آزمون زبان انگلیسی است که توسط IRCC در رده مستقیم دانشجویی (SDS) پذیرفته می شود.

برای اطمینان توصیه می کنیم از وب سایت دولت ایالتی مرتبط و دانشگاهی که قصد ادامه تحصیل در آن را دارید بازدید کنید تا از نوع آزمون زبان و سایر الزامات پذیرش مطمئن شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *