بورسیه های دانشگاه کلن آلمان
بورسیه های دانشگاه کلن آلمان
جولای 24, 2021
بورسیه های موسسه ماکس پلانک
بورسیه های موسسه ماکس پلانک
جولای 24, 2021

توصیه های اختصاصی برگزارگنندگان آیلتس

 

توصیه های اختصاصی برگزارگنندگان آیلتس برای متقاضیان تحصیل، کار و اقامت در کانادا – بخش ۲

 

دروازه های کانادا را با آیلتس بگشایید!

 

 

آزمون آیلتس میزان مهارتهای زبان انگلیسی شما را در مقیاس ۹-۱ در چهار باند شنیداری، نوشتاری، گفتاری و خواندن می سنجد. برگزار کنندگان آزمون آیلتس که محبوبترین آزمون زبان برای مقاصد تحصیل و کار در خارج از کشور می باشد، توصیه های ویژه ای برای متقاضیان مهاجرت به کانادا دارند که بخش دوم آنها را در ادامه خواهید خواند.

بهترین روش آمادگی برای آزمون آیلتس چیست؟

آمادگی برای آزمون آيلتس، قبل از شرکت رسمی در آزمون بسیار مهم است. متقاضیان بایستی با قالب آزمون، انواع سوالات و نحوه ارزیابی ممتحنین آیلتس از آزمون آگاهی داشته باشند.

خبر خوب این است که آیلتس منابع متعددی برای کمک به بهبود مهارتهای متقاضیان و جلوگیری از اشتباهات متداول در روز آزمون دارد. شما می توانید از طریق لینک زیر به این منابع دسترسی پیدا کنید:

https://www.ielts.org/for-test-takers/how-to-prepare?utm_source=CIC%20web&utm_medium=Referral_article1&utm_campaign=CanadavisaCIC

به ویژه لینک زیر حاوی نمونه سوالات آزمایشی آزمون آیلتس می باشد که دسترسی به آن آسان و بدون هیچ هزینه ای است:

https://www.ielts.org/for-test-takers/sample-test-questions

شما می توانید ضمن استفاده از این مطالب رایگان، به جوامع شبکه های اجتماعی آیلتس بپیوندید تا از پشتیبانی بیشتری بهره مند شوید.

با تمرین برای آزمون و آگاهی از نمره تقریبی خود برای هر بخش آژمون، اعتماد به نفسی خواهید یافت که در سازگاری با محیط جدید زندگی نیز به شما کمک خواهد کرد. نمرات آیلتس فقط عدد نیستند، هرچه نمره بالاتری بگیرید، آسانتر می توانید خود را با زندگی روزمه در یک کشور جدید وفق بدهید. یادتان باشد که کار نیکو کردن از پر کردن است!

آیلتس با هدف تعیین سطح درک یک فرد از زبان انگلیسی ایجاد شده است، هرچند با مرور زمان نقش آیلتس فراتر از این هدف اولیه توسعه یافته است. این آزمون اعتماد به نفسی برای ایجاد و تداوم گفتگوها ایجاد کرده و در گذار به یک زندگی جدید در خارج از کشور به متقاضیان کمک می کند.

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصت های طلایی تحصیل و ورود به بازار کار کانادا و خدمات پشتیبانی ویژه ما در این خصوص بدانید، با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *