وضعیت خوابگاه ها در چین
وضعیت خوابگاه ها در چین
سپتامبر 20, 2021
آزمون MCAT
آزمون MCAT
سپتامبر 20, 2021

کار دانشجویی در دانشگاه‌ های چین

 

یکی از راه های کسب درآمد در چین ، فعالیت و کار در زمینه کارهای دانشجویی در دانشگاه‌های چین است.

5 نمونه از کارهای دانشجویی در دانشگاه‌ های

  1.  مربی ورزش و یا داور ورزش شوید
  2. دستیار استاد شوید
  3. تدریس خصوصی
  4. در تحقیقاتی که به شما هزینه می‌پردازند شرکت کنید
  5. در نظرسنجی‌هایی که به شما هزینه می پردازند شرکت کنید

مربی ورزش و یا داور ورزش باشید

یکی از شیوه های کسب درآمد در دوران دانشجویی مربی و یا داور ورزش بودن است. شما می توانید در لیگ جوانان به عنوان مربی و یا داور فعالیت کنید. سال 2013 یکی از دانشجویان با داوری فوتبال در روزهای تعطیلات شنبه تنها با ده روز کار توانست 800 دلار کسب درآمد کند.

 

دستیار استاد از کارهای دانشجویی در دانشگاه‌های چین

اکثر دانشجویان دکترا و بخشی از دانشجویان ارشد می‌توانند دستیار استاد شوند. این شغل یک راه عالی برای داشتن درآمدی خوب و مناسب است.

تدریس خصوصی

از دیگر کار دانشجویی در دانشگاه‌ های چین می توان به تدریس خصوصی شاره کرد. اگر از توانمندی خاصی بهره می‌برید مانند :دانستن یک زبان خاص،دانستن یک ساز ،خوب بودن در یک درس یا درس ها، …… می‌توانید از آن استفاده کرده و کسب درآمد کنید. شما می‌توانید در دانشگاه آگهی با اطلاعات تماس پخش کنید. این راه یک روش خوب برای کسب درآمد است،چرا که ساعت کارتان منعطف است و وابسته به خودتان است.

در تحقیقاتی که به شما هزینه می‌پردازند شرکت کنید

برای شرکت در آزمایشات بخش های مختلف دانشگاه اطلاعات کسب کنید،در آن‌ها شرکت کنید و هزینه دریافت کنید. برای مثال برخی از بخش‌ها برای آزمایشات خود نیاز به نمونه خون دارند. شما با صرف زمان بسیار کمی می‌توانید هزینه دریافت کنید. مطالعات و بخش های زیادی هستند که برای آزمایش های خود حاضرند هزینه پرداخت کنند.

شرکت در نظرسنجی‌ها از کارهای دانشجویی در دانشگاه‌های چین

این مورد نیز مانند مورد قبل می‌‌باشد با این تفاوت که نیاز به خارج شدن از خانه را ندارید. بسیاری از شرکت‌ها برای تصمیم گیری در رابطه با محصولات جدید یا کمپین های بازاریابی تحقیقات و مطالعاتی را انجام می‌دهند. شما می‌توانید از طریق سایت های راه اندازی شده توسط این شرکت‌ها رای بدهید و نظر سنجی کنید و مقدار اندکی پول دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *