انواع بورسیه
انواع بورسیه
اکتبر 2, 2021
آب و هوای آلمان
اکتبر 16, 2021

بهترین دانشگاه های پرستاری آلمان

دانشگاه های آلمان اغلب بهترین تحصیلات را برای دانشجویان پرستاری ارائه می دهند اما در اینجا مشاوران موسسه توسعه علمی رویای پارسیان بهترین آنها را انتخاب کرده و درباره آنها توضیحاتی داده اند.

 

دانشگاه علوم کاربردی هامبورگ (HAW هامبورگ)

HAW هامبورگ سومین دانشگاه بزرگ علوم کاربردی در آلمان است ، این موسسه آموزش عالی و کاربردی واقع در هامبورگ آلمان دارای ۴ دانشکده و ۱۸ دپارتمان است ، دانشجویانی که علاقه مند به تحصیل در رشته پرستاری در اینجا هستند می توانند برای پرستاری دانشگاه (برنامه مدرک تحصیلی مشارکتی) تحت گروه پرستاری و مدیریت اقدام کنند.

از بزرگان این دانشگاه می توان سیمون شوارتز ، پپا ، هایکو مولر ، آنجا گوکل ، کیم-سارا براندتس ، کریستین آرپ ، فلیکس کوبین ، جوتا باوئر ، یوچن هاین ، زهرا اوپوکو ، جولیان رودر و مارکوارت فون پنتز را نام برد.

متقاضیان باید کلیه مدارک مورد نیاز (مانند مدرک تحصیلی برای تحصیلات عالی ، گزارش پزشکی ، مدرک مهارت زبان و غیره) برای اخذ پذیرش در رشته پرستاری از این دانشگاه ارائه دهند ، در صورت پذیرفته شدن در برنامه ، مدارک ثبت نام را از اداره پذیرش و ثبت نام دانشجو در دانشگاه دریافت خواهید کرد.

این دانشگاه یکی از دانشگاه های بسیار معتبر برای تحصیل رشته های علوم پزشکی هم هست ، در مقاله تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در آلمان ، برترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل را به شما عزیزان معرفی کردیم.

 

دانشگاه علوم کاربردی FH بیلفلد

دانشگاه علوم کاربردی بیلفلد (Fachhochschule Bielefeld) دومین موسسه آموزشی بزرگ در بیلفلد است ، بخش پرستاری و بهداشت دانشگاه FH Bielefeld که در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد ، جوانترین گروه از هشت گروه اصلی این دانشگاه است.

از سپتامبر ۲۰۱۰ ، واحد آموزشی این دانشگاه یک برنامه کارشناسی دوگانه را در محل های تحصیل بیلفلد و میندن تنها در چهار سال تحصیل حرفه ای ارائه می دهد ، مدرک کارشناسی بهداشت و مراقبت های پزشکی دانشگاه FH Bielefeld واجد شرایط برای پاسخگویی به چالش های مراقبت های بهداشتی فعلی و آینده است و دانش عملی لازم را برای تجزیه و تحلیل فرآیندها برای توسعه مفاهیم و اجرای راه حل ها ارائه می دهد.

این دوره فرصت های زیادی را برای برنامه ریزی شغلی فردی در حرفه پرستاری باز می کند و برنامه کارشناسی این دانشگاه فرصت های بزرگی را در بازار کار اروپا و عرصه های بین المللی باز می کند.

از بزرگان این دانشگاه می توان بریتا هائلمن ، مارکوس واگنر ، توماس شرودتر ، رولان مرتن ، آندریا دیفنباخ ، اریش کنسومر ، رناته کاستنر ، آیدا ایوانکا کوبلر ، ملانی مکر تورسون و ماریوس کوکلیک را نام برد.

برای اخذ پذیرش از این دانشگاه در رشته پرستاری دانشجویان باید دارای مدرک زبان آلمانی و مدرک دیپلم دبیرستان باشند و فرم درخواست دانشگاه را پر کنند.

دانشگاه علوم کاربردی برمن

دانشگاه علوم کاربردی برمن یک دانشگاه عمومی واقع در شهر برمن ، آلمان است.

کیفیت و کارآیی ، اخلاق و اقتصاد ، تغییر الزامات بیمار ، مراقبت یکپارچه از بیماران ، استراتژی های اقدام مرتبط با رشته پرستاری و تلاش برای حرفه ای شدن در این رشته از جمله اهداف دانشکده پرستاری در این دانشگاه است.

از بزرگان این دانشگاه می توان جانت اگر ، مارتین هورن ، پونیث جی ، کارل تراهیدن ، یورن کونیگ ، آنجلا برند ، اسمان خازی ، آندریاس براندت ، آندریاس براندت ، لئونارد کی آمکودزی و اوله فرانتز را نام برد.

الزامات عمومی برای ورود به رشته پرستاری دارا بودن مهارت زبان آلمانی است و محل اقامت اصلی متقاضی باید در برمن و مناطق روستایی اطراف به مدت حداقل ۱ سال باشد.

 

دانشگاه علوم کاربردی اسنابروک

دانشگاه علوم کاربردی اسنابروک

دانشگاه علوم کاربردی اسنابروک یک دانشگاه علمی کاربردی در نیدرزاکسن است که مرکز اداری آن در اسنابروک است ، این واحد به شکل فعلی خود از سال ۲۰۰۳ وجود داشته و ابتدا در سال ۱۹۷۱ افتتاح شد.

دوره های پرستاری ارائه شده در Osnabrück بر مرجع بالایی از رویدادهای علمی و مسائل نظری محوری متمرکز بر عملکرد حرفه ای تاکید دارد ، در دانشگاه ، آزمایشگاه فناوری اطلاعات برای کاربردهای پیشرفته ، آزمایشگاه میکرو کامپیوتر ، خدمات شبکه مرکزی ، آزمایشگاه لجستیک و مرکز چند رسانه ای برای رسانه های دیجیتال ، ایستگاه های کاری رایانه ، مواد آموزشی دیجیتالی در هر کلاس درس ، انفورماتیک پرستاری ، بخشی برای رشته پرستاری در کتابخانه ، محیط های آموزشی با اتاق کار گروهی برای دانشجویان در دسترس است.

از اساتید و بزرگان این دانشگاه می توان کورت بودویگ ، Helge Breloer ، آندریاس فری ، مارکوس کرتزر ، هاینز رودولف کونزه ، رولند پرل ، فلوریان وبر ، راینولد هیلبرز ، آن راس ، جندریک سیگوارت ، راینر اسپیرینگ و آلیس ووبن را نام برد.

اگر مایل به تحصیل در دانشگاه علوم کاربردی اسنابروک به عنوان دانشجوی بین المللی هستید ، دیپلم دبیرستان یا مدرک دانشگاهی شما به عنوان حق ورود به دوره کارشناسی برای رشته پرستاری شناخته می شود و همچنین اثبات مهارت زبان آلمانی برای اخذ پذیرش از این دانشگاه الزامی است.

 

 

رویای پارسیان : تحقق بخش رویاهای تحصیلی مردمان سرزمین پارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *