مرکز آموزش عالی
پیشرفت محسوس در کاهش زمان فارغ التحصیلی دانشجویان در آلمان
سپتامبر 22, 2018
تحصیلات تکمیلی
ترکیه اعزام دانشجو به امریکا را متوقف می کند
سپتامبر 22, 2018

معرفی دانشگاه Huazhong University of Science and Technology

یکی از برترین دانشگاه های چین برای تحصیل پزشکی

(Huazhong University of Science and Technology (HUST یک دانشگاه ملی مشهور در چین است که مستقیما توسط وزارت آموزش جمهوری خلق چین اداره می شود. این دانشگاه های دارای ۱۲ حوزه تحصیلی است: مهندسی، پزشکی، مدیریت، علوم پایه، فلسفه، اقتصاد، حقوق، آموزش، ادبیات، تاریخ، کشاورزی و هنر.
«HUST »دانشگاهی در میان جنگل نیز نامیده می شود، زیرا ۴۷۰ هکتار از پردیس آن بسیار سرسبز است. HUST از جمله نخستین دانشگاه هایی است که به طرح ملی«۲۱۱ Project» – پروژه ای برای توسعه بیش از ۱۰۰ دانشگاه و کالج مهم چین در قرن بیست و یکم- و «۹۸۵ Project» – یک پروژه ارتقابخش برای توسعه تعدادی از برترین دانشگاه های چین در سطح بین الملل- پیوست.
بیمارستانهای وابسته به دانشگاه HUST، عبارتند از بیمارستان Tonji و Liyuan که از شهرت بسیاری در چین برخوردارند.
این دانشگاه در رتبه بندی دانشگاه های QS در جایگاه ۴۱۵ جهانی و ۸۳ آسیا قرار دارد. HUST در مجموع دارای ۵۶۳۶۹ دانشجوست که ۳۰۳۷ نفر (۵ درصد) آنها را دانشجویان بین المللی تشکیل می دهند.
در رتبه بندی Times Higher Education نیز HUST در رتبه ۴۰۱ جهانی و ۵۷ آسیا قرار دارد. این دانشگاه از نظر تحصیل در رشته های پزشکی، بالینی و بهداشت نیز در رتبه ۳۰۱ قرار گرفته است.

(Huazhong University of Science and Technology (HUST یک دانشگاه ملی مشهور در چین است که مستقیما توسط وزارت آموزش جمهوری خلق چین اداره می شود. این دانشگاه های دارای ۱۲ حوزه تحصیلی است: مهندسی، پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *