5 دانشگاه برتر آلمان
5 دانشگاه برتر آلمان طبق جدیدترین رتبه بندی
دسامبر 11, 2018
University of Erlangen-Nuremberg
معرفی University of Erlangen-Nuremberg
دسامبر 20, 2018

برترین دانشگاه ۲۰۱۹ آلمان برای تحصیل در رشته مدیریت

برترین دانشگاه ۲۰۱۹ آلمان برای تحصیل در رشته مدیریت: University of Mannheim (GUT

دانشگاه ماننهایم یکی از دانشگاه های تحقیقاتی پیشروی آلمانی با تمرکز ویژه بر علوم اجتماعی، مدیریت و اقتصاد می باشد. این دانشگاه که در سال ۱۹۰۷ میلادی تاسیس شده، به سرعت به یک موسسه آموزش عالی تراز اول تبدیل گردیده است.
پردیس این دانشگاه که عمدتا در حوالی قصر ماننهایم قرار دارد، اغلب به عنوان زیباترین پردیس دانشگاهی آلمان شناخته می شود. جامعه دانشجویی ۱۲ هزار نفره و ۳۰۰۰ کارمند این دانشگاه را به یک جو الهام بخش آموزشی پژوهشی تبدیل می کنند.
با توجه به اعتبارات دانشگاهی چشمگیر، دانشگاه ماننهایم برخی از اندیشمندان برتر آلمان را در خود پرورش داده است، از جمله برندگان جایزه نوبل، هانز ونر سین و کلمنز فاوست.
طبق رتبه بندی ۲۰۱۹ دانشگاه های برتر جهان که توسط Times Higher Education منتشر می شود، دانشگاه ماننهایم به عنوان ۱۲۳امین دانشگاه برتر جهان و دارای جایگاه ۳۳ام در رشته های علوم اجتماعی شناخته شده است.

 

دانشگاه ماننهایم یکی از دانشگاه های تحقیقاتی پیشروی آلمانی با تمرکز ویژه بر علوم اجتماعی، مدیریت و اقتصاد می باشد. این دانشگاه که در سال 1907 میلادی تاسیس شده، به سرعت به یک موسسه آموزش عالی تراز اول تبدیل گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *