رتبه بندی تاثیر دانشگاهی 2019 تایمز منتشر شد
رتبه بندی تاثیر دانشگاهی 2019 تایمز منتشر شد
آوریل 20, 2019
صنعت ساختمان لهستان خواستار رسیدگی به کمبود نیروی کار
صنعت ساختمان لهستان خواستار رسیدگی به کمبود نیروی کار
آوریل 20, 2019

راه اندازی دسته مهاجرتی 870 استرالیا ویژه والدین مهاجران دارای اقامت دائم یا شهروندی استرالیا

 

دیوید کولمن- وزیر مهاجرت و شهروندی استرالیا- در ماه مارس سال میلادی جاری اعلام کرد که درخواست ها برای اخذ ویزا از طریق دسته 870 اسپانسرینگ والدین از 17 آوریل 2019 باز خواهند بود.

این دسته ویزا مسیر جدیدی برای والدین اتباع و ساکنان استرالیا فراهم می کند تا با فرزندان و نوه هایشان در استرالیا به طور موقت زندگی کنند. این ویزا به دغدغه های جامعه درباره تعداد محدود ظرفیت برای والدین در برنامه های مهاجرتی و زمان های انتظار طولانی مرتبط پاسخ می دهد.

این ویزا به والدین اجازه می دهد به طور موقت و حداکثر تا 5 سال در استرالیا اقامت کنند. تحت این برنامه 15 هزار ویزا هر سال به متقاضیان اعطا خواهد شد.

افرادی واجد شرایط این دسته ویزا هستند که والدین باید والدین بیولوژیکی یا پدرخوانده/مادرخوانده اسپانسر باشند. اسپانسر نیز باید شهروند یا مقیم دائمی استرالیا یا شهروند نیوزلند باشد.

از جمله سایر الزامات این دسته ویزا داشتن بیمه درمانی مناسب است و همچنین والدین از حق کار در استرالیا برخوردار نمی باشند. همچنین فرزند اسپانسر کننده باید «تمکن مالی» کافی برای حداقل درآمد سرانه خانوار را اثبات نماید.

هزینه های اپلای ویزا از5000 هزار دلار استرالیا برای ویزای 3 ساله تا 10 هزار دلار استرالیا برای ویزای 5 ساله متغیر است.

برای سال مالی از جولای 2019 تا ژوئن 2020، ظرفیت برای سال اول روی تعداد 15 هزار تصویب شده است. لازم به ذکر است که تنها امکان اسپانسرینگ برای دو تن از والدین به صورت همزمان برای هر خانوار وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *