راه اندازی دسته مهاجرتی 870 استرالیا ویژه والدین مهاجران
راه اندازی دسته مهاجرتی 870 استرالیا
آوریل 20, 2019
پنج کشور پیشرو در دستاوردهای آموزش عالی جهان
پنج کشور پیشرو در دستاوردهای آموزش عالی جهان
آوریل 20, 2019

 

صنعت ساختمان لهستان به بیش از 100 هزار نیروی کار نیاز دارد تا بتواند افزایش پروژه های بخش عمومی را مدیریت کند و شرکتهای بیشتری را از ورشکستگی نجات بدهد.

برخی از بزرگترین شرکتهای ساختمانی فعال در لهستان طی درخواستی رسمی از دولت این کشور خواستار افزایش مدت ویزا برای نیروی کار ساختمان از کشورهای غیر اتحادیه اروپا تا 3 سال شدند.

لهستان پروژه های زیرساخت عمومی بیشتری را در دو سال اخیر به ویژه در بخش جاده و راه آهن شروع کرده، زیرا منابع مالی را تحت بودجه فعلی اتحادیه اروپا تا سال 2020 دریافت نموده است.

شرکتهای ساختمانی در لهستان می کوشند از کسب و کارهای جدید سود ببرند، اما با مشکل کمبود نیروی کار مواجهند. همچنین موضوع افزایش هزینه مواد و مصالح ساختمانی معضلاتی مشابه سال 2011 برای صنعت ساختمان لهستان در شرف جام ملت های اروپا 2012 ایجاد نموده است.

سالهای 2019 و 2020 سالهای طلایی برای صنعت ساختمان لهستان هستند. به ویژه در سال 2020 که این صنعت شاهد انباشته شدن کارهای ساختمانی بسیاری خواهد بود.

برای مقابله با مشکل کمبود نیروی کار، شرکتهای ساختمانی لهستان از دولت این کشور خواستار کمک شده اند تا با تسهیل مقررات، استخدام نیروی کار خارجی را آسانتر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *