MBA سکوی پرتاب شما به حرفه بازاریابی در کانادا
MBA سکوی پرتاب شما به حرفه بازاریابی در کانادا
آوریل 19, 2020
MBA در آلمان
MBA در آلمان
آوریل 23, 2020

دوره آموزشی فنی حرفه ای

 

پنج دلیل برای شرکت در دوره های آموزش فنی حرفه ای در آلمان

 

یک روش عالی آموزش برای حرفه آینده تان در آلمان، شرکت در یک دوره آموزشی فنی حرفه ای است. چنین برنامه هایی فرصتهای بسیاری برای یادگیری اشتغال-محور و کسب تجربه کاری ارائه می کند. طول این برنامه ها معمولا بین ۲ تا ۳ سال است و دارای عناصر تئوریک و همچنین کاربردی و عملی است. در ادامه ۵ دلیل اصلی برای اینکه به شرکت در یک دوره آموزش فنی حرفه ای در آلمان فکر کنید را کشف خواهید کرد:

۱. جنبه عملی: لذت مضاعف- با تئوری و کاربرد

آموزش فنی حرفه ای در آلمان تنوع بسیاری عرضه می کند و از همان آغاز، تئوری و عمل را با هم ترکیب می نماید. در حین دوره های فنی حرفه ای، شرکتت کنندگان یک یا دو روز در هفته از آموزش در محل شرکت، کارخانه یا هر محیط کاری واقعی دیگر بهره مند می شوند. شرکت کنندگان می توانند اصول تئوریک را در عمل فرابگیرند که به عنوان مبنای برای حرفه آینده آنها عمل می کند. این سیستم دوگانه تئوری و کاربرد را ترکیب کرده و شروع ایده آلی در جهان کسب و کار برای متقاضیان خارجی به وجود می آورد.

۲. تقاضای بسیار: تقاضای بسیار برای نیروهای کاری جوان در آلمان

همچنانکه شرکت ها و صنایع در آلمان در جستجوی کارآموز هستند، شانس های متقاضیانی که در حال طی دوره های فنی حرفه ای هستند برای این منظور بسیار بالاست. تنها در ژانویه ۲۰۱۹، ۶۹ هزار موقعیت کارآموزی در شرکتها و صنایع آلمانی تحت دوره های آموزش فنی حرفه ای خالی ماند.

۳. درآمد: یاد بگیرید و درآمد کسب کنید

وقتی متقاضی یک دوره آموزش فنی حرفه ای را در آلمان آغاز می کند، از همان روز نخست درآمد خواهد داشت. شرکتها برای کاری که متقاضی بعنوان بخشی از دوره آموزشی خود انجام میدهد، دستمزد پرداخت می کنند که بسته به صنعت و حوزه متفاوت است، اما میانگین حقوق یک کارآموز در آلمان می تواند ۹۰۸ یورو باشد.

۴. پیشرفت: شانس های عالی برای اشتغال دائم

شرکت در یک دوره آموزش فنی حرفه ای می تواند بلیط ورود شما به بازار کار آلمان باشد. حدود دو سوم کارآموزان در آلمان پس از پایان دوره آموزش فنی حرفه ای خود یک شغل دائم یافته اند. پس از پایان دوره، شما به عنوان یک خبره در حوزه تخصصی تان شناخته خواهید شد و می توانید درآمد خوبی به دست آورید. آشنایی با شرکت محل کارآموزی، عملیات و کارکنان آن می تواند یک نقطه شروع خوب برای حرفه آینده شما در آلمان باشد.

۵. چشم انداز: دورنمای حرفه ای عالی

شرکت در یک دوره آموزش فنی حرفه ای در آلمان شما را برای آینده آماده می کند. تقاضای بسیاری برای متخصصان دارای صلاحیت های فنی حرفه ای در بازار کار آلمان وجود دارد. حتی در برخی حوزه ها، متقاضیان دارای مدارک فنی حرفه ای پرتقاضاتر از دارندگان مدارک دانشگاهی هستند.

 

حرفه تان در آلمان را آغاز کنید! ما منتظر درخواست شما هستیم و چه کسی می داند، شاید شما روزی کسب و کارتان خودتان را در آلمان راه اندازی کنید و خودتان کارآموز استخدام کنید!

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصت های طلایی آموزش فنی حرفه ای و خدمات ویژه ما در این زمینه بدانید، با مشاوران توسعه علمی رویای پارسیان تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *