7 دانشگاه دانشگاه های پزشکی فرانسه
7 دانشگاه دانشگاه های پزشکی فرانسه
سپتامبر 30, 2021
کالج های ترکیه
اکتبر 2, 2021

زبان تحصیل در کشور چین

تحصیل در چین بدون مدرک زبان

یکی از مهم ترین مسائلی که علاقمندان به مهاجرت تحصیلی باید از آن ها آگاه باشند، شرایط زبان تحصیل در این کشور است. متقاضیان باید در نظر داشته باشند که تحصیل در چین بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر است اما به هر صورت دانشجو برای شروع دوره تحصیلی خود باید زبان چینی یا انگلیسی را فراگیرند. به این منظور دولت چین طرحی را در نظر گرفته است که دانشجویان با سن کمتر از 25 می توانند به تجربه تحصیل در چین بدون مدرک زبان دست پیدا کنند. ذکر این نکته نیز الزامی است که تحصیل در این دوره ضمانتی برای ورود به دانشگاه نیست و دانشجویان حتما باید مدرک زبان خود را دریافت کنند تا اجازه شرکت در کلاس های دانشگاه را داشته باشند.

هزینه دوره های اموزش زبان چینی

هزینه این دوره های آموزشی متغیر است اما به طور کلی می توان مبلغی در حدود 1500$ تا 2000$ (دلار) را به عنوان مبلغ احتمالی این دوره ها اعلام کرد. مجدد ذکر می کنیم که دانشجویان در پایان این دوره آموزشی، در صورت دریافت مدرک خود می توانند وارد محیط دانشگاه شوند و دروس اصلی را آغاز کنند و تا پیش از پایان این دوره امکان تحصیل دروس دانشگاهی ممکن نیست.

تحصیل در چین به زبان انگلیسی

 

تحصیل در چین به زبان انگلیسی

بسیاری از افرادی که به دنبال مهاجرت تحصیلی از ایران هستند، همواره در جستجوی ساده ترین روش هستند تا بتوانند خود را به کشور دلخواه خود برسانند. یکی از بزرگترین چالش های مهاجرت، فراگیری زبان دیگری غیر از زبان مادری است. افرادی که قصد مهاجرت به چین را دارند، باید آگاه باشند که زبان رایج در این کشور همان زبان چینی است و زبان انگلیسی رواج چندانی در این کشور پهناور ندارد.

البته در سال های اخیر دانشجویان انگلیسی زبان فراوانی وارد خاک این کشور شده اند اما حقیقت امر این است که شهروندان این کشور به زبان انگلیسی تسلط چندانی ندارند و تنها افراد محدودی می توانند به این زبان صحبت کنند. بنابراین یادگیری حداقل های زبان چینی برای متقاضیان تحصیل در این کشور الزامی است.

 

با همه این تفاسیر افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته های غیر پزشکی در چین را دارند، بهتر است زبان انگلیسی را برای خود انتخاب کنند مگر آنکه قصد داشته باشند که برای ادامه زندگی در چین مشغول به کار شوند. طبیعتا پیچیدگی های زندگی در شرق آسیا به گونه ای است که بسیاری از افراد ترجیح می دهند که زندگی خود را در این منطقه ادامه ندهند و از آن تنها بعنوان یک پل بسیار خوب برای مهاجرت به اروپا یا کشورهای مطرح قاره آمریکا یا اقیانوسیه استفاده کنند.

 

رویای پارسیان : تحقق بخش رویاهای تحصیلی مردمان سرزمین پارس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اقدام برای دانشگاه های برتر کشور چین با کارشناسان ما

تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *