محبوبیت روزافزون دانشگاه های خصوصی آلمان
محبوبیت روزافزون دانشگاه های خصوصی آلمان
فوریه 9, 2020
پرتقاضاترین شغلها در بازار کار آلمان
پرتقاضاترین شغلها در بازار کار آلمان
مارس 8, 2020

بهترین دانشگاه های کشاورزی آلمان

با بهترین دانشگاه های کشاورزی آلمان آشنا شوید

تصویر کشاورزی سوار بر تراکتور در یک مزرعه دیگر تناسب چندانی با کشاورزی مدرن ندارد. علوم کشاورزی کلید بسیاری از مسائل جهانی است: این دسته از علوم بر امینی غذا، تغذیه سالم، حفظ منابع طبیعی، حفاظت از محیط زیست و رفاه حیوانات تمرکز دارد. یک موضوع مهم دیگر توسعه بذرها و گیاهانی است که خود را با تغییرات آب و هوایی وفق می دهند. بر همین اساس، گستره وسیعی از برنامه های تحصیلی و حرفه ها در این حوزه در آلمان- سرزمین فرصتها- وجود دارد.

طبق رتبه بندی QS World University Ranking  این پنج دانشگاه آلمانی بهترین برنامه های تحصیلی در حوزه کشاورزی را ارائه می کنند:

۱- Universität Hohenheim

۲- Georg-August-Universität Göttingen

۳- Technische Universität München

۴-   Christian-Albrechts-Universität zu Kiel

۵- Humboldt-Universität Berlin

آنچه Universität Hohenheim را به بهترین دانشگاه آلمان برای تحصیل در حوزه کشاورزی تبدیل می کند؟

Universität Hohenheim یکی از مراکز پیشرو در اروپا برای تحقیقات کشاورزی و علوم غذا و تغذیه است. گستره برنامه های تحصیلی این دانشگاه وسیع، میان رشته ای و بین المللی است. این دانشگاه سه برنامه مقطع کارشناسی، یازده برنامه مقطع کارشناسی ارشد و یک برنامه در مقطه دکتری را با دوره های متعدد به زبان انگلیسی در حوزه کشاورزی ارائه می کند.

محققان و اساتید با حدود ۱۰۰ پارتنر در سرتاسر جهان شبکه سازی نموده اند. دانشجویان از مزیت کسب تجربه عملی در بزرگترین منطقه کشاورزی تجربی آلمان برخوردارند. آموزش و پژوهش دانشگاهی ارتباط تنگاتنگی دارد: برای مثال، Humboldt reloaded پروژه ای است که به دلیل تعالی در تدریس برنده جوایز فراوانی شده است، چرا که حتی دانشجویان کارشناسی را نیز برای مشارکت در پروژه های تحقیقاتی جذب نموده است.

از agribusiness و علوم غذایی تا مطالعات روی ماشین آلات کشاورزی و علوم حیوانی، شما می توانید مروری بر برنامه های تحصیلی، مراکز آموزش عالی و پزوهشی در حوزه کشاورزی را در انجمن حرفه ای کشاورزی، تغذیه و محیط زیست آلمان پیدا کنید: AGRARstudieren.de

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصتهای تحصیلی و پژوهشی در آلمان در حوزه کشاورزی بدانید، با مشاوران خبره موسسه رویای پارسیان با سالها تجربه در حوزه اعزام دانشجو به آلمان تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *