زبان کشور کانادا
زبان کشور کانادا
نوامبر 1, 2020
کمک دولت آلمان به دانشجویان زیان دیده از کرونا
کمک دولت آلمان به دانشجویان زیان دیده از کرونا
نوامبر 2, 2020

لوکزامبورگ میزبان دانشجویان بین المللی

لوکزامبورگ میزبان بزرگترین سهم از دانشجویان بین المللی در اتحادیه اروپا

 

کشور کوچک اروپایی لوکزامبورگ بیشترین سهم از دانشجویان بین المللی را دارد که از خارج از اتحادیه اروپا وارد این کشور می شوند. این کشور فرهنگی علی رغم اینکه مقصدی جذاب برای گردشگران است، سهم نسبتاً خوبی از دانشجویان بین المللی نیز دارد.

آمار کمیسیون اروپا نشان می دهد که بیشترین درصد دانشجویان بین المللی در موسسات آموزش عالی در اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن متعلق به لوکزامبورگ (48٪) و سپس قبرس (24٪) ، اتریش (18٪) و جمهوری چک (۱۴٪) می باشد. آلمان نیز به عنوان بخشی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، از سهم سالانه چشمگیری از دانشجویان بین المللی برخوردار است. آمارها نشان می دهد که در حال حاضر، آلمان بیش از 300000 دانشجوی بین المللی را در دانشگاه های عالی خود جذب می کند.

لوکزامبورگ به دلیل سیستم آموزش عالی و کیفیت آموزشی که ارائه می دهد بسیار مورد توجه است. دانشجویان می توانند از طیف گسترده ای از دوره ها و برنامه های تحصیلی ارائه شده توسط بسیاری از دانشگاه های دارای رتبه های برتر جهانی در کشور لوگزامبورگ انتخاب کنند. اگرچه یک دانشگاه دولتی در لوکزامبورگ وجود دارد، اما می توان طیف گسترده ای از موسسات آموزش عالی خصوصی را نیز در این کشور اروپایی پیدا کرد.

در میان 27 کشور عضو اتحادیه اروپا، لوکزامبورگ مورد علاقه ویژه دانشجویان بین المللی است. دانشجویان لوکزامبورگ را به عنوان کشوری با فرهنگ غنی، گزینه ای مناسب نه تنها از نظر علمی بلکه از نظر یادگیری چیزهای جدید و رشد فردی می دانند.

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصتهای تحصیلی و پژوهشی در برترین دانشگاه های جهان بدانید، با گروه پارسیان نماینده رسمی برترین دانشگاه ها و کالج های جهان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *