کانادا مقصد تحصیلی پرطرفدار
کانادا مقصد تحصیلی پرطرفدار
فوریه 3, 2021
همکاری دانشگاه های آلمان و بریتانیا
همکاری دانشگاه های آلمان و بریتانیا
فوریه 3, 2021

ارزش افزوده کار پاره وقت

ارزش افزوده کار پاره وقت در حین تحصیل در خارج از کشور

 

سفر به یک کشور خارجی برای ادامه تحصیل در مجموع یک تجربه منحصربفرد در زندگی هر فرد است. در این مرحله از زندگی است که آزادی، استقلال و مسئولیت پذیری شخصی شکوفا می شوند. در حالی که تحصیل باید هدف اصلی هر دانشجوی بین المللی باشد، اما فرصت ها و فعالیت های بسیاری وجود دارند که می تواند یک تجربه study abroad سودمند برای کل زندگی شخص ایجاد کنند.

دانشگاه های کشورهایی همچون کانادا، آلمان، ایرلند، استرالیا و نیوزلند فرصتهای بسیاری برای اشتغال پاره وقت در اختیار دانشجویان بین المللی خود می گذارند. دانشجویان اجازه دارند تا سقف ۲۰ ساعت در هفته در طی سال تحصیلی و ۴۰ ساعت در هفته در طول تعطیلات کار کنند.

اشتغال پاره وقت جدا از مزایای مالی که می تواند برای دانشجویان بین المللی داشته باشد برای رشد شخصیت و کسب تجربه عملی و دست اول و همچنین ایجاد شبکه ارتباطات گسترده تر و بهره مندی از فرصت های بالقوه نیز مفید است. همچنین اشتغال پاره وقت موجب ارتقاء اعتماد به نفس و روحیه همکاری و کار تیمی در فرد می شود.

اکثر موقعیت های شغلی پاره وقت در پردیس های دانشگاهی ارائه می شوند و شامل موقعیت هایی همچون دستیاری تدریس، مربیگری، کار در کتابخانه و غیره می شود. علاوه بر این گروه از فرصت های شغلی، دانشجویان می توانند در خارج از پردیس دانشگاه به شکل کارآموزی و پروژه های freelance هم مشغول به کار پاره وقت شوند. کار در فروشگاه، رستوران و صندوقداری از جمله محبوب ترین شغل های پاره وقت برای دانشجویان بین المللی هستند.

بنابراین گرچه در مجموع، study abroad به دنبال کردن یک تحصیل باکیفیت و زندگی در محیطی جدید و بین المللی مربوط می شود، اما می تواند ابزاری برای توسعه فردی و حرفه ای و کسب در آمد نیز عمل کند.

 

چنانچه مایلید بیشتر درباره خدمات ویژه پشتیبانی و توانمندسازی ما برای تحصیل در خارج و اشتغال پاره وقت در مقاصد تحصیلی برتر جهان بدانید، با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *