برنامه مهاجرتی جدید ایالت نیوفاندلند کانادا
برنامه مهاجرتی جدید ایالت نیوفاندلند
فوریه 13, 2021
پرتقاضاترین مشاغل کانادا در سال ۲۰۲۱
پرتقاضاترین مشاغل کانادا در سال ۲۰۲۱
فوریه 17, 2021

مدرک MBA از دانشگاه شانگهای جیائوتانگ

مدرک MBA از دانشگاه شانگهای جیائوتانگ به عنوان ارزشمندترین مدرک MBA در کل چین شناخته شد

 

طبق جدیدترین رتبه بندی ۲۰۲۱ نشریه بین المللی Financial Times، ارزشمندترین دوره  MBA در کشور چین را ارائه می کند.

طبق این رتبه بندی، کالج آنتای دانشگاه جیائوتانگ در مجموع به رتبه سوم چین و ۵۳ جهان در بین کالج های کسب و کار دست یافته است. همچنین این دانشکده عنوان ارزشمندترین دوره MBA در چین را کسب نموده و از نظر شانس اشتغال پذیری فارغ التحصیلان نیز مقام ششم در جهان را از آن خود ساخته است.

همچنین کالج آنتای دومین دانشکده کسب و کار برتر در منطقه جنوب شرق آسیا از نظر میزان رضایت دانشجویان – با کسب امتیاز ۹.۳۳ از ۱۰ – است و با اختلاف کم در جایگاه دوم پس از دانشگاه تسهینگوای پکن جای گرفته است. ۹۸ درصد از فارع التحصیلان MBA دانشگاه شانگهای جیائوتانگ ظرف سه ماه از فارغ التحصیلی مشغول به کار می شوند و انتظار دارند سه سال پس از فارغ التحصیلی درآمد سالانه ای بالغ بر ۱۲۰ هزار دلار داشته باشند.

از جمله ویژگی های برجسته برنامه MBA کالج آنتای مشارکت بالای زنان است: به طوری که ۵۰ درصد از دانشجویان کنونی و ۳۳ درصد از اساتید زن هستند. همچنین برنامه MBA دانشگاه شانگهای جیائوتانگ از این جهت سنت شکن است که تنها دانشکده کسب و کار چینی است که هشت سال متوالی در بین 1000 دانشکده برتر جهانی جای گرفته و با توجه به شهریه بسیار اندک در مقایسه با سایر برنامه های MBA ارائه شده در امریکا یا اروپا، جذابیت بیشتری برای دانشجویان بین المللی نیز دارد.

 

چنانچه مایلید بیشتر درباره فرصتهای تحصیلی و پژوهشی در چین- سرزمین شگفتی ها و فرصتها- بدانید، با مشاوران خبره موسسه رویای پارسیان با سالها تجربه در حوزه اعزام دانشجو به چین و عضو جامعه مشاوران رسمی ICEF  تماس بگیرید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *