مهاجرت تحصیلی به اسپانیا
مهاجرت تحصیلی به اسپانیا
سپتامبر 21, 2021
دلایل ریجکت شدن ویزای تحصیلی کانادا
دلایل ریجکت شدن ویزای تحصیلی کانادا
سپتامبر 21, 2021

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

 

10 دلیل برتر برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه

 

چه کسی دوست ندارد که در کنار رودخانه سن قدم بزند، یا لااقل یک‌بار از دشت‌های lavender از پرووانس بازدید کند؟ به عنوان محبوب‌ترین مقصد گردشگری در دنیا، فرانسه جایگاه ویژه‌ای در قلب و ذهن میلیاردها نفر در سراسر جهان دارد.

اما به نظر می‌رسد که این دلیل خوبی برای فکر کردن به فرانسه به عنوان یک مقصد برای تحصیل نیست، ما لیستی از ده دلیل دیگر را تهیه کرده‌ایم که باعث می گردد تا شما به طور جدی فرانسه را به عنوان یکی از زیباترین کشورها برای تحصیل در نظر بگیرید.

1. مهد فرهنگ
فرانسه با افتخار خود را مهد فرهنگ می داند و چرایی آن خیلی آسان است . تنها کافی است به تمام فرانسوی هایی که در آن جامعه برای دنیا انواع مدهای فشن – فیلم های مدرن هنری – هنرهای تزئینی و البته شیرینی تولید کرده اند کافی است که فکر کنید. اما فرانسوی‌ها فقط به هنر کمک نکرده اند. همچنین می‌توانید از آن‌ها برای تاکسی، آنتی‌بیوتیک‌ها و سیستم متریک تشکر کنید. بنابراین، چرا تحصیل خود را در خارج در یکی از مشهورترین مقصدهای دنیا و قطب های فرهنگی اروپا انجام ندهید؟

2. (تقریبا)گزینه‌های نامحدود

فرانسه منزلگاه ۳۵۰۰ موسسه آموزش عالی است! این به این معنی است که انتخاب مدارس، برنامه‌ها، و مکان‌ها تقریبا نامحدود است. از این فرصت استفاده کنید و اجازه دهید قوه تخیل شما به هر کجا که می خواهد برود.

پاریس

3. نه فقط پاریس – اگرچه پاریس بسیار بزرگ است

اگر شما ترجیح می‌دهید برای تحصیل در خارج از کشور با مهارت زیاد در پاریس کار کنید ابتدا باید آهسته آهسته کار کنید و از سادگی کشور فرانسه لذت ببرید، چندین شهر دیگر نیز وجود دارند که ممکن است بیشتر به علاقه شما باشند.
مثلا شهر Lille که زمانی در انتخاب شهرها یکی از آخرین انتخاب های شهرهای فرانسه بود. در عرض ۹۰ دقیقه، قطارها از لیل می‌توانند شما را به لندن، پاریس و بروکسل ببرند. اما هنگامی که عاشق معماری اله‌ام بخش فلاندری و ساکنان جذاب آن شدید، ممکن است هرگز نخواهید که دیگر از آن جا بروید.
Toulouse, Grenoble تولوز، گرنوبل یا لیون Lyon را چک کنید. همه آن‌ها کوچک‌تر از پاریس هستند. اما کمتر از پاریش جاهای تفریحی و خوب ندارند.

4. هر جا بروید از شما به گرمی استقبال می کنند مهم نیست که به کجا بروید

در سال‌های اخیر، فرانسه تلاش زیادی برای جذب دانش جویان بین‌المللی کرده‌است. برای انجام این کار، دولت فرانسه روند ویزا را ساده کرده‌ است و در برخی موارد حتی کمک‌های مالی فاند برای جذب دانشجویان خارجی برای تحصیل در این کشور ارائه می‌دهد. این خبر عالی برای هر دانشجوی آینده خارج از فرانسه و اتحادیه اروپا است که مطمئن نیستند که چگونه فرآیند ویزا برای انتقال به کشور دیگر کار می‌کند.

5. وقتی آنجا هستید، از آب و هوا لذت ببرید

اکثریت قریب به اتفاق کور فرانسه به علت موقعیت جغرافیایی اصلی خود، از آب و هوای معتدل و لذت بخشی برخوردار است. دانشجویانی که از دماهای بالا و گرم خوششان نمی‌آید، شرایط جوی در فرانسه برای آنها بسیار راحت خواهد بود. اما به دلیل تنوع جغرافیایی، دانشجویان می‌توانند آب و هوای مدیترانه‌ای بیشتری را در جنوب فرانسه پیدا کنند. یا، اگر به مناطق برفی علاقه مندید ، مناطق کوهستانی فرانسه را امتحان کنید تا تجربه زمستانی کامل داشته باشید.

6. غذا را فراموش نکنید

نوشیدنی ها و غذاهای خوب از تاثیرگذار ترین چیزهای فرانسه بوده است. غذا نقش بزرگی در جامعه فرانسوی ایفا می‌کند و به عنوان یک دانشجوی بین‌المللی، شما ناامید نخواهید شد. نه تنها ذائقه جدید بی‌حد و حصری برای تجربه وجود دارد، به طرز شگفت آوری انجام این کار بسیار مقرون‌به‌صرفه است، در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر که در آن قیمت مواد غذایی بسیار بالاتر است قیمت غذا در فرانسه بسیار کم است و این خبر بسیار عالی برای یک دانشجوی خارجی است!

 

7. تفریح در فرانسه

به عنوان یک دانشجوی بین المللی در مورد بودجه، شما در جایی که یافتید و شهر جدیدتان میتوانید نهایت لذت رابدون نگرانی از از بین رفتن بودجه های بانکی تان ببرید. فرقی نمی‌کند که شما در کجای فرانسه تحصیل می‌کنید، فرصت‌های زیادی برای استفاده از شرایط دانشجویی برای ورود رایگان یا با تخفیف را برای بازدید از معروف ترین جاذه های گردشگری دنیا در فرانسه را دارید. یک تور راهنما از لوور را در نظر بگیرید و یا به بالای برج ایفل بروید، هر دوی آن‌ها ارزان‌تر از یک توریست معمولی هستند.

8. یک سرزمین شیک

 

اگر شما با یک شلوار ورزشی معمولی از خانه بیرون می روید پس حتما نیاز به مطالعه بیشتری در مورد صنایع مد فرانسه دارید. فرانسه دارای پیشرفته‌ترین محصولات مد جهان است و به آن می‌بالد (فکر کنید Chanel، ایو سنت لوران، دیور، Givenchy، و لیست ادامه دارد). با این شمایل بزرگ مد، جای تعجب نیست که یکی از افتخارات فرانسه ظاهر آن‌ است.
صرف‌نظر از سن، جنسیت، یا نوع بدن، شما می‌توانید یک چیز یا دو چیز را از سلیقه سبک شیک فرانسه بگیرید، و کمد لباس شما از شما تشکر خواهد کرد.

9. Parlez-vous françai

اگر تا به حال موفق نشده اید، باید یادگیری یکی از زیباترین زبان‌های دنیا را امتحان کنید. و چه راه بهتری برای انجام این کار بهتر از مطالعه زبان فرانسه در خود فرانسه وجود دارد؟ یادگیری زبان دیگری هم فرصت شغلی و هم فرصتی برای ملاقات با افراد جدید را فراهم می‌کند. اما اگر یادگیری زبان شما قوی نیست، نگران نباشید! هنوز برنامه‌های بسیاری برای انتخاب به زبان انگلیسی وجود دارد.

10. فرانسه، دروازه اروپا

 

آیا می‌دانستید که فرانسه با شش کشور جداگانه هم‌مرز است؟ با وجود همسایگان بین المللی شما نه تنها به اکتشاف فرانسه که می توانید به اکتشاف آنها نیز بپردازید. همچون آلمان و اسپانیا. به علاوه، سیستم حمل و نقل فرانسه مقرون‌به‌صرفه، کارآمد و گسترده است. بنابراین، چه با هواپیما، قطار، یا اتومبیل، شما می‌توانید دنیا را مسافرت کنید، حتی اگر به اندازه یک دانشجوی بین‌المللی بودجه داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *